Pga slarv från Malmö (otippat) och Schenker´s utlandsavdelning så har vi inte fått en del av vårt Tifo än.... Därför sparar vi tills vi kan köra av allting på en match. Ingen idé att göra något halvdant är vår åsikt och vi hoppas alla som bara går på matchen för tifot imorgon har överseende =)
Ledsen Helg Ernest, du får stå ut en match till utan Tifo =)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Ledsen Helg Ernest, du får stå ut en match till utan Tifo =)