1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Jag vet hur det blir.......


Sv: Jag vet hur det blir.......
Bo wasa: Äh, vad har du som styrker detta påstående?
Varför just exakt det datumet (20:e juni)?

Sv: Jag vet hur det blir.......
Bo wasa: Det låter ju positivt. Mycket mer positivt än i fjol innan säsongsstart. Tänk att kontraktet klarades ändå. Obesegrade i kvalserien. 20/6 blir ett intressant datum alltså eller början av juli.
"Stora världen, 20/6" är begrepp som vi får forska i och spekulera i.

Sv: Jag vet hur det blir.......
Om vi ska ha hit Dahlén så lär vi nog få vänta tills in i Juli månad eftersom hans kontrakt går ut då! det var ju till 93,7% chans klart att Uffe ska skriva på framigenom sommaren!

Jag vet hur det blir.......
TIK får ett kanonlag nästa säsong. Det kommer att skrivas kontrakt med två toppforward, men vi får av vissa skäl vänta tills den 20 juni innan vi får detta pressmeddelande. Detta beroende på de regler som finns "uti stora världen".
Trevlig sommar på dig sjäkv Nutte !

93765 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...