Yellowcard: Jo, befinner mig i samma läge. Har man börjat se, är det lika bra att fullfölja.. kommer ändå inte kunna somna direkt, med en frestande hockeystream på lut :P
Snelhest131: Jodå... Öppna sopcast... Då ser man ju att det står "Adress" sen en ruta... I den rutan så klistra in sop://broker1.sopcast.com:3912/48857 sedan trycker du på den där pilen till höger så startar det. Sen ska du ju öppna skiten i VLC-player därefter.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer