1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

JVM

1154160 · » Till forumet

Sv: JVM
goooooood natt...

Sv: JVM
jaha,,, där var det kört

Sv: JVM
viktigt pp nu...

Sv: JVM
Kattgubben: dom hade påsklov förra veckan... helvetes... 3-1

Sv: JVM
Så jävla slött spelat

Sv: JVM
Satans helvetes jävla skit

Sv: JVM
Coolt att dom lirar i Fargo...

Sjukt grym film!

Sv: JVM
Yellowcard: Har inte ni påsklov där nere? nej?

Sv: JVM
heh jo tur man har en liten slödag imorgon... skulle jag lägga mig nu skulle jag nog somna på 2 minuter=)

Sv: JVM
Yellowcard: Jo, befinner mig i samma läge. Har man börjat se, är det lika bra att fullfölja.. kommer ändå inte kunna somna direkt, med en frestande hockeystream på lut :P

Sv: JVM
Yellowcard: ja har du vart vaken så här länge är det ju bara att se klart ;)

Sv: JVM
Kattgubben: hua ska upp om 6 timmar... men måste nästan se klart matchen...... spännande nu ju

Sv: JVM
Yellowcard: såg misstänkt ut , ja

Sv: JVM
Kattgubben: satans skit, det var väl Pääjärvi som slarvade där i offensiva va?

Sv: JVM
Blytungt

Sv: JVM
Yellowcard: ajajaj... utvisning igen....

Sv: JVM
Kattgubben: ja, kvalitén är ju inte den bästa hehe=P

Sv: JVM
Yellowcard: haha.. jag såg allt en puma, men jag kanske hallucinerade :P

Sv: JVM
Kattgubben: 150 kilosklumpar som trycker i sig burgare och pepsi.. tappar matlusten jag=P

Sv: JVM
Fan vad dom trycker i sig käk, jänkarna.. blir ju sugen

Sv: JVM
Han är riktigt het William Wallén

Sv: JVM
Tillbaks :)

Äh, skön vurpa :P

Sv: JVM
Nu bröts länken för mej :S

Sv: JVM
Kattgubben: kämpa nu...

Sv: JVM
Snelhest131: 16 har Lander, 20 Pääjärvi.

Sv: JVM
Kattgubben: fuck !

Sv: JVM
Faaan

Sv: JVM
Yellowcard: vad har lander för nr ?

Sv: JVM
Snelhest131: hah jo, det var en komiskt periodunderhållning=) Nåja, börjar det igen, heja Sverige!

Sv: JVM
Yellowcard: Jaså ? va ner och hämta fika :P

Sv: JVM
Snelhest131: läcker trehjulingsfight dom hade där!

Sv: JVM
Yellowcard: hehe, ja tur man tillhör den nyare generationen iaf :) annars hade det nog vart ganska kört att lära sig över internet :P

Sv: JVM
Snelhest131: hehe du han med att se målet alltså?=)

Sv: JVM
Snelhest131: haha... är en vetenskap det där innan man kan... men enklast är ju att välja VLC som default-spelare i sopcast så slipper man krångla.

Sv: JVM
dr-nix: ja nu är det klart :) Tack så mkt !

Sv: JVM
Snelhest131: du måste köra ut videon till vlc (starta vlc, öppna 127.0.0.1:8902)

Sv: JVM
Yellowcard: nja fått igång sopcast och klistrat in länken, sen klicka jag på pilen, men då kom ju wmp upp på sidan och där är det ingen bild :P

Sv: JVM
Snelhest131: =) fick du igång det?

Sv: JVM
Yellowcard: å fy bubblan :P

Sv: JVM
Snelhest131: Jodå... Öppna sopcast... Då ser man ju att det står "Adress" sen en ruta... I den rutan så klistra in sop://broker1.sopcast.com:3912/48857 sedan trycker du på den där pilen till höger så startar det. Sen ska du ju öppna skiten i VLC-player därefter.

Sv: JVM
Yellowcard: funkar ju inte !

Sv: JVM
Sverige - Ryssland U18, kvartsfinal på sopcast. Börjar nu.

Sv: JVM
Yellowcard: som tur är så måste jag inte kliva upp jättetidigt imorgon så jag kommer se klart matchen.

Sv: JVM
dr-nix: jag ror sverige kan vända - dom ser riktigt heta ut! Men men, måste kasta in handduken nu jag, upp om 6 timmar... hua...

Sv: JVM
3-2 :)

Sv: JVM
Yellowcard: 3-2 Erixon pp.

Sv: JVM
Ambroo: starta sopcast och skriv in hela adressen sop://broker1.sopcast.com:3912/48857 i "adress"

det var typ ett skott i sargen, studdsade in tillbaka mot målisen så kämpade någon in den på returen... 3-1 nu... såg billigt ut

Sv: JVM
Yellowcard: Snyggt? Helvete, jag får det inte att funka...

Sv: JVM
Ambroo: 2-1 nu... Lander assist

Sv: JVM
TIKbiff: Hade de haft ledningen med 2-0 så kanske.

1154160 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer