Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1135028 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
Hahl Bundy: Vet o vet...vem ska man tro på som en gammal Gävlebo sjöng en gång i tiden. Men gärna Pochahontas gäng för min del!
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Hörru länkarn det har jag redan läst. Den finns nere här nere på media. Bara så du vet :)
Sv: Kvartsfinal 2009
73Sjöbba: Inte hos mig, jag lovar.
Paddan: Jag är så färsk mjölbybo, så jag har rent mjöl i påsen än så länge. ;)
Paddan: Jag är så färsk mjölbybo, så jag har rent mjöl i påsen än så länge. ;)
Sv: Kvartsfinal 2009
mikenomad: Han är klockren i sin analys den gode Boorken.
F.ö blir det VF! Men det visste du väl redan?
F.ö blir det VF! Men det visste du väl redan?
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Gillar Boorkens hälsning till våra stjärnor om att de ska ta chansen att uträtta ngt stort med Timrå medans de har chansen...:-)
Sv: Kvartsfinal 2009
bobbe: KonspirationsteoreTIKer är precis vad jag är. Jag tror mig även veta var Mockfjärdsrevolvern finns =)
Sv: Kvartsfinal 2009
bobbe: Ah, det är väl som jag alltid befarat, såna där Mjölbybor har fuskmjöl i påsen. ;)
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Japp, det är precis så det är. Konspirationsteoretikerna får tro vad de vill, men det är ett klassiskt misstag av mig som lett till det här.
Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard: Tror det bara en är väldigt bra ursäkt.. Men tror samtigt att han blå ljuger för allt och alla
Sv: Kvartsfinal 2009
Mackelito: Nu när man vant sig med Frölunda =P
Btw så låter det ganska troligt endå: (om inte jävligt bra bortförklaring)
"Sports Editing i Linköping, som sköter hemsidan, hade lagt dit lag för att förbereda sidan. När valen sker ska det gå jäkligt fort att få ut valen. Av misstag lades deras egna spekulationer ut. Men valen har inte gjorts"
Btw så låter det ganska troligt endå: (om inte jävligt bra bortförklaring)
"Sports Editing i Linköping, som sköter hemsidan, hade lagt dit lag för att förbereda sidan. När valen sker ska det gå jäkligt fort att få ut valen. Av misstag lades deras egna spekulationer ut. Men valen har inte gjorts"
Sv: Kvartsfinal 2009
AFTONBLADET har nu fått nys om Lottningen men enligt dom så är det inte alls klart trots att det troligtvis kommer bli så här....
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/article4539611.ab
Då var till att titta på hockeykväll endå!!
www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/article4539611.ab
Då var till att titta på hockeykväll endå!!
Sv: Kvartsfinal 2009
Mathias:
Torsdag 05/03
19:00 Brynäs - Färjestad Läkerol Arena Köp biljett
19:00 Skellefteå - Linköping Skellefteå Kraft Arena Köp biljett
19:00 Timrå - Frölunda E.ON Arena Köp biljett
19:00 Luleå - HV71 Coop Arena Köp biljet
Precis som väntat alltså...
Torsdag 05/03
19:00 Brynäs - Färjestad Läkerol Arena Köp biljett
19:00 Skellefteå - Linköping Skellefteå Kraft Arena Köp biljett
19:00 Timrå - Frölunda E.ON Arena Köp biljett
19:00 Luleå - HV71 Coop Arena Köp biljet
Precis som väntat alltså...
Sv: Kvartsfinal 2009
Maggan: Du får tycka vad du vill,och jag vad jag vill det finns andra
spelare att ta tillbaka före,nån med stort timråhjärta behöver vi nästa år
det har inte Riku.
spelare att ta tillbaka före,nån med stort timråhjärta behöver vi nästa år
det har inte Riku.
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Hoppas man mörkar kedjeformationer för dessa har ju inte direkt producerat på slutet...
Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard: Jag vet två som har mailat AB (jag är en utav dom). Synd bara att man inte hade tagit en PrintScreen. :)
Sv: Kvartsfinal 2009
Andersson: Låt skiten stanna i sillstrypeland,han platsar inte i timrå
nästa år.
Fyfaan vad skulle vara härligt att slå ut dom,men det blir naturlitvis
skitsvårt,men fullt möjligt.
nästa år.
Fyfaan vad skulle vara härligt att slå ut dom,men det blir naturlitvis
skitsvårt,men fullt möjligt.
Sv: Kvartsfinal 2009
Yellowcard: Ja dom avslöjar iaf en sak just nu, Hardy Nilsson är tillbaka som Coach i DIF !
Sv: Kvartsfinal 2009
mattias - 74: Jo jag såg det nu, snacka om miss! Snart snappar väl AB upp det och "AVSLÖJAR!"
Sv: Kvartsfinal 2009
Mackelito: vi kan väl spöa Frölunda så inser Hahl att han valde fel och kommer tillbaka nästa år .
Sv: Kvartsfinal 2009
Timrå om Frölunda:
Inte mig emot om de väljer oss. Vi har haft ganska lätt för dem. Det är egentligen bara i den senaste matchen som jag tycker att vi spelat sämre än dem, säger Anton Axelsson.
Inte mig emot om de väljer oss. Vi har haft ganska lätt för dem. Det är egentligen bara i den senaste matchen som jag tycker att vi spelat sämre än dem, säger Anton Axelsson.
Sv: Kvartsfinal 2009
Snoop: Vi ska fan krossa dom och köra över både Rikcy och Nubben så båda får sparken!!
Sv: Kvartsfinal 2009
Komigen och anmäl dig till lördagens match(kvart 2)
I nu lägen är det 14 st anmälda, priser och tider kommer vi med under
måndag eller tisdag!
Anmälan görs som vanligt på tikare.se eller via telefon på
070 360 79 71
I nu lägen är det 14 st anmälda, priser och tider kommer vi med under
måndag eller tisdag!
Anmälan görs som vanligt på tikare.se eller via telefon på
070 360 79 71
Sv: Kvartsfinal 2009
Tycho: ja de blir inte så spännande o se hockeykväll då haha, men jag ville ha Frölunda och nu ska vi slå ut dom !!
Sv: Kvartsfinal 2009
Tycho: Det är ju redan 11 anmälda (8 efter matchen i lördags). Så nu finns det ju möjlighet att kolla upp pris på buss osv.
Sv: Kvartsfinal 2009
T T: Bara hoppas det är (blir) så då..
Då vet man ju vart man ska på Lördag i allafall:)
Då vet man ju vart man ska på Lördag i allafall:)
Sv: Kvartsfinal 2009
Det har varit mycket kvartsfinalsnack i kvalserietråden nu. Kan jag inte gå på lunch ens?
« Föregående · 1135028 · Nästa »
Men jag säger som Nyström: Det bjuder jag på, det är oundvikligt att inte ha fel nån gång ibland. :)