Kvartsfinal 2009
« Föregående · 1143517 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard:
Vid seger?? Klart det blir en seger..Det måste bli en seger..
Lite pirrigt är det..Usch vad jag vill att du får öppna din flaska..
Bisterfinnen..
Som sagt..Det finns väldigt många goda sorter att välja mellan..
Kan rekomendera Royal canadian..Har smakat in den de senare åren..
Otrolig god för att vara Kanadensik whiskey..
FORZA TIMRÅ..
Vid seger?? Klart det blir en seger..Det måste bli en seger..
Lite pirrigt är det..Usch vad jag vill att du får öppna din flaska..
Bisterfinnen..
Som sagt..Det finns väldigt många goda sorter att välja mellan..
Kan rekomendera Royal canadian..Har smakat in den de senare åren..
Otrolig god för att vara Kanadensik whiskey..
FORZA TIMRÅ..
Sv: Kvartsfinal 2009
dagens domartrio är .... *trumvirvel*
ANDERSSON, Thomas
ULRIKSSON, Fredrik
LYTH, Peter
ANDERSSON, Thomas
ULRIKSSON, Fredrik
LYTH, Peter
Sv: Kvartsfinal 2009
Något tips på hur man kan se matchen om man bor i Uppsalatrakten och saknar Canal Digital
Sv: Kvartsfinal 2009
LennartA: Vid en seger, kommer jag lika som gud dricka en glenfiddich =) Oöppnad sen 3år tillbaka ;-)
Sv: Kvartsfinal 2009
Smokey: Kan rekommendera Edradour limited edition 1976 vid seger. Annars får det bli en Bowmore 12-årig malt som låster på såren eller för att döva ångesten.
Sv: Kvartsfinal 2009
bisterfinnen: Jag säger Port Ellen från 1982! Om Timrå vinner i kväll lovar jag att smutta på en sådan.
Annars ska jag sitta i brynja under en naken glödlampa vid köksbordet och stilla trycka i mig limpa men fetmycket messmör tillsammans med en låda billigt rödvin.
Det är den typen av mat som passar ångest bäst.
Bor i numera i gnällbältet och vill lägga till en örebroklassiker:
Deeeeeeeee gåååååååååår aldriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
Annars ska jag sitta i brynja under en naken glödlampa vid köksbordet och stilla trycka i mig limpa men fetmycket messmör tillsammans med en låda billigt rödvin.
Det är den typen av mat som passar ångest bäst.
Bor i numera i gnällbältet och vill lägga till en örebroklassiker:
Deeeeeeeee gåååååååååår aldriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
Sv: Kvartsfinal 2009
Hahl Bandy..
Nu är det klart..Lite lirkande med hans fru så käkar dom
middag hos oss..Nu jävlar så kan vi inte losa..
bisterfinnen:
Ojoj..Det finns så många fina sorter..Bäde amerikanskt och ifrån ö skrället
Kvällen till ära blir en Glenfiddich..
Nu är det klart..Lite lirkande med hans fru så käkar dom
middag hos oss..Nu jävlar så kan vi inte losa..
bisterfinnen:
Ojoj..Det finns så många fina sorter..Bäde amerikanskt och ifrån ö skrället
Kvällen till ära blir en Glenfiddich..
Sv: Kvartsfinal 2009
Ikväll kan det vara sista gången med gänget för några Timråspelare...låter så sorgligt...näää det blir vinst.
Sv: Kvartsfinal 2009
pettsson:
Men då pratar vi ju Whisky. Själv har jag lite av en favorit just nu i en Bruichladdich..
Men då pratar vi ju Whisky. Själv har jag lite av en favorit just nu i en Bruichladdich..
Sv: Kvartsfinal 2009
Hahl Bundy: Min Dalwhinnie gapar ständigt tom och hånar mig på eventuell segertår. Ska jag ta det som ett tecken? Hoppas inte!
Sv: Kvartsfinal 2009
pettsson: Det finns en amerikansk som heter Bullitt. Möcket bra! Den ska jag skjuta huvudet av mig med ikväll.
Vid en ev. seger så blir det Highland Park. Den får man aldrig smaka :/
Vid en ev. seger så blir det Highland Park. Den får man aldrig smaka :/
Sv: Kvartsfinal 2009
bisterfinnen: Det finns ingen annan än skotsk! 17årig Glengoyne... Mumma! Möjligen kan en JD passa att begrava en eventuell förlust med.
Sv: Kvartsfinal 2009
varför fegar så många ur? hehe , om ni ändå tror på/räknat med stryk kan det ju bara bli som förväntat eller bättre.
Sv: Kvartsfinal 2009
Maggan & Co:
Men kom igen nu - givetvis ser man matchen! Till en början i alla fall... ;) Om det barkar helt åt skogen kan man ju diskret röra sig från TV:n och ägna sig åt något annat (som att hänga på HS...). Kan bara minnas en enda gång som jag till slut avstod från att se en match och det var MFF - GIF i höstas. Jag var alltför övertygad om att det var kört redan på förhand och det slutade med hela 6-0 till sist och degradering. Rätt val, med andra ord. För övrigt är det minst lika jobbigt att inte se matchen, för man tänker ju på den hela tiden ändå. Att jag fegade ur den gången berodde på att flera andra resonerade likadant, så vi gjorde gemensam sak.
Om det nu går åt helvete i kväll kan det vara en tröst för alla som BARA är TIK-are och inte bryr sig om fotboll att det är 7-8 resor värre att åka ur allsvenskan (eller vilken serie som helst) än att åka ur ett slutspel. "Tycker han, ja!".
Fan, börjar visst bli lite skakis ändå. Måste betyda en del vad som i kväll ska ske, trots allt. Huga...
Men kom igen nu - givetvis ser man matchen! Till en början i alla fall... ;) Om det barkar helt åt skogen kan man ju diskret röra sig från TV:n och ägna sig åt något annat (som att hänga på HS...). Kan bara minnas en enda gång som jag till slut avstod från att se en match och det var MFF - GIF i höstas. Jag var alltför övertygad om att det var kört redan på förhand och det slutade med hela 6-0 till sist och degradering. Rätt val, med andra ord. För övrigt är det minst lika jobbigt att inte se matchen, för man tänker ju på den hela tiden ändå. Att jag fegade ur den gången berodde på att flera andra resonerade likadant, så vi gjorde gemensam sak.
Om det nu går åt helvete i kväll kan det vara en tröst för alla som BARA är TIK-are och inte bryr sig om fotboll att det är 7-8 resor värre att åka ur allsvenskan (eller vilken serie som helst) än att åka ur ett slutspel. "Tycker han, ja!".
Fan, börjar visst bli lite skakis ändå. Måste betyda en del vad som i kväll ska ske, trots allt. Huga...
Sv: Kvartsfinal 2009
Blizzard: Sen har jag hört att alla backar i laget har fått ny skridskor, för att vara på den säkra sidan...
annisaa.sripengantin.com/wp-content/uploads/ice-skates-boys-double-runner.jpg
annisaa.sripengantin.com/wp-content/uploads/ice-skates-boys-double-runner.jpg
Sv: Kvartsfinal 2009
Nu har ju inte Pärssinen varit någon stjärna direkt, men det känns så klart ändå väldigt tråkigt och typiskt att han inte kan vara med.
In kliver en halvskadad Sonnie istället.
Nog fasen trodde jag Pärra skulle klara av en match till i alla fall. Mkt tråkigt.
Å andra sidan har ju deras största stjärna, fågelungen Johan, också ont någonstans. Han borde få ett par smällar lite här och var under matchens gång tycker man.
In kliver en halvskadad Sonnie istället.
Nog fasen trodde jag Pärra skulle klara av en match till i alla fall. Mkt tråkigt.
Å andra sidan har ju deras största stjärna, fågelungen Johan, också ont någonstans. Han borde få ett par smällar lite här och var under matchens gång tycker man.
Sv: Kvartsfinal 2009
Ann: Slutsålt? Själv är jag så taggad så jag har tackat nej till alla som vill komma. Nu jävla ska jag fokusera på varrenda sekund jävel!!!!!
NU JÄÄÄÄVLAR KÖR VI - TIMRÅ IK!!!
NU JÄÄÄÄVLAR KÖR VI - TIMRÅ IK!!!
Sv: Kvartsfinal 2009
Maggan: Klart att vi vinner ;-)).
Vi har ju allt och vinna gentemot Husqvarna Vetterstad som har allt att förlora!
Sen så får vi väl se, som blida Sara sa när hon skar av sig ögonlocken!
Vi har ju allt och vinna gentemot Husqvarna Vetterstad som har allt att förlora!
Sen så får vi väl se, som blida Sara sa när hon skar av sig ögonlocken!
Sv: Kvartsfinal 2009
Andersson: Men snälla jag har ju inte diskmaskinen i vardagsrummet heller!?:)Bra hörsel har jag med och tystgående diskmaskin:)
Glömde en sak...då det gäller ljudet på teven så måste det vara på 38.
Glömde en sak...då det gäller ljudet på teven så måste det vara på 38.
Sv: Kvartsfinal 2009
Köper mAn aftonbladet så måste jag säga att Sportdelens framsida är lite rolig endå ;-) "CHECKLISTA"
Sv: Kvartsfinal 2009
Hahl Bundy: Jag är ju så obeskrivligt lugn inför denna match att jag nästan blir nervös bara av att vara lugn!?
Men kommer att titta..
Vardagsrummet är slutsålt hemma hos oss ikväll
Det är lapp på luckan.
Och kommer följa mina skrockgrejjer jag alltid har inför en match jag ska se på teven.
Dvs...13 ljuslyktor måste vara tända.OCH dom måste tändas senast halv sju.
Samma jeans och samma tröjja måste användas.
Måste sitta på samma plats som jag alltid gör varje match.
Diskmaskinen måste startas oavsett om det är disk i den kvart i sju.
ALLA boxplay Timrå har flyger jag in i köket och dom andra får hojta då det är klart.
Nybakat måste finnas till kaffet och bakat har jag gjort.
Så mitt fel är det inte om dom loosar.
Men kommer att titta..
Vardagsrummet är slutsålt hemma hos oss ikväll
Det är lapp på luckan.
Och kommer följa mina skrockgrejjer jag alltid har inför en match jag ska se på teven.
Dvs...13 ljuslyktor måste vara tända.OCH dom måste tändas senast halv sju.
Samma jeans och samma tröjja måste användas.
Måste sitta på samma plats som jag alltid gör varje match.
Diskmaskinen måste startas oavsett om det är disk i den kvart i sju.
ALLA boxplay Timrå har flyger jag in i köket och dom andra får hojta då det är klart.
Nybakat måste finnas till kaffet och bakat har jag gjort.
Så mitt fel är det inte om dom loosar.
Sv: Kvartsfinal 2009
Hahl Bundy: Frågan är vad grannen blir tvingad att göra. Se på TV eller dricka whiskey:)
Sv: Kvartsfinal 2009
Maggan Hahl Bandy..
Själv så ska jag tvinga in grannen framför tv och dricka Whiskey..
varje gång vi har gjort det så har Timrå vunnit..
Så vi kan fan inte loosa ikväll..Eller??
Tror jag går o hämta honom redan nu..
Själv så ska jag tvinga in grannen framför tv och dricka Whiskey..
varje gång vi har gjort det så har Timrå vunnit..
Så vi kan fan inte loosa ikväll..Eller??
Tror jag går o hämta honom redan nu..
Sv: Kvartsfinal 2009
Nu har jag bestämt mig. Jag ska inte se matchen ikväll....
För om dom förlorar slipper man bli så ledsen och upprörd. Och skulle Timrå mot alla odds vinna, så får man en positiv överraskning istället.
För om dom förlorar slipper man bli så ledsen och upprörd. Och skulle Timrå mot alla odds vinna, så får man en positiv överraskning istället.
« Föregående · 1143517 · Nästa »
Har aldrig någonsin varit så lugn inför en match. Vi vinner ikväll!