Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
« Föregående · 517874 · Nästa » Till forumet
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
RocknRolf2: Tror Timråspelarna är rejält trötta nu, de slet hårt under alla utvisningarna.
Timrå tar time-out...
Timrå tar time-out...
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
bladerunner: Time-outen skulle ha kommit för 7 minuter sen!
2.45 kvar.
2.45 kvar.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Chief: Nu är det väl kört. Kipper ut och sen blir det 3-1...
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
ringo: Håller fullständigt med - vart är toppningen - vart är formen.....
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
RocknRolf2: Tycker inte vi har fått det att stämma nån match så här långt, det är ju nu vi ska vara som bäst!
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Rooster23:
Det är bara att acceptera följande.
Timrå räcker inte till,formtoppen på fel ställe,svårt med lag som grisar,
Timrå klart mycket bättre under hela säsongen.
Grisfarmarna har sin formtopp nu och kan de här med slutspels hockey.
Nu gör det jävligt ont.
Det är bara att acceptera följande.
Timrå räcker inte till,formtoppen på fel ställe,svårt med lag som grisar,
Timrå klart mycket bättre under hela säsongen.
Grisfarmarna har sin formtopp nu och kan de här med slutspels hockey.
Nu gör det jävligt ont.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
pettsson: Det känns som om Djurgården krigar bättre än vad vi gör...!
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
pettsson: Det måste väl för fan finnas andra spelare som VILL spela.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
sargad: Han är ju inte direkt matchtränad så jag tvivlar på att han kan tillföra något. Men jag ser gärna att han är med och tränar under nästa säsong.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
pettsson: Nu hänger jag inte med. Vad det någon lustifikation så har jag inte glimten i ögat just nu.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
pettsson: Enligt radiosporten ger inte Theodore ett stabilt intryck i buren, men det verkar inte hjälpa oss. Sju minuter kvar...
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
sargad: Vi ska inte ge upp ännu. Låt oss spela färdigt denna match först.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
sargad: Frågan är väl snarare vad vi har att vinna på det. :)
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Åker alla norrlandslag ut i kvrten? Tråkigt i så fall, men Frölunda vinner ju guldet så det kan väl kvitta.
Är det inte läge att chansa med Uffe Dahlen i nästa match. Vad har vi att förlora?
Är det inte läge att chansa med Uffe Dahlen i nästa match. Vad har vi att förlora?
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Bänka Finnbackarna..dom är ju livrädda när dom får pucken i egen zon...
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Chief: Jag tror Lill-kenta behöver ta en time-out. Och det snart! För att inte för mycket tid ska gå förlorad.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Bänka Finnbackarna..dom är ju livrädda när dom får pucken i egen zon...
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Oj, dom berömde en Timrå-spelare. Vad är det som händer..
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Rooster23: Nä dom sitter ju bara och glor då.
Tycker kanske att det bara är värt att kommentera när Djurkyrkogården anfaller..
Tycker kanske att det bara är värt att kommentera när Djurkyrkogården anfaller..
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Rooster23: Dom orkar väl inte kommentera då Timrå är i anfallszon.
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
Rooster23: Nope, det är helt klart färgade. Illa som fan. Får lämna in en protest till hockeyligan...
Sv: Kvartsfinal 3 DIF - Timrå IK 2005-03-08
pettsson: Är det bara jag som tycker att det låter på kommentatorerna att spelet ENDAST är i Timrås zon?
« Föregående · 517874 · Nästa »