Jag kan inte låta bli. Jag har nu läst Unos senaste alster igen och igen och igen. Jag lider med killen, tycker han träffar rätt i det mesta och har full förståelse för hur han känner. Till de som inte läst dessa bloggar kommer här två länkar till något jag vill påstå bäst beskrivelser lidelsen hos en alldeles vanlig supporter. Jag bara älskar Unos sätt att uttrycka sig även om det mellan varven kan gå överstyr.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag kan inte låta bli. Jag har nu läst Unos senaste alster igen och igen och igen. Jag lider med killen, tycker han träffar rätt i det mesta och har full förståelse för hur han känner.
Till de som inte läst dessa bloggar kommer här två länkar till något jag vill påstå bäst beskrivelser lidelsen hos en alldeles vanlig supporter. Jag bara älskar Unos sätt att uttrycka sig även om det mellan varven kan gå överstyr.
http://www.hockeysnack.com/medlem/uno-gordon/en-javla-medgangssupporter-bekanner
http://www.hockeysnack.com/medlem/uno-gordon/en-javla-medgangssupporter-bekanner-part-ii