Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
« Föregående · 2484354 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Villervalla: sjukt nervöst! Timrå klart bästa laget men man vet hur det snabbt kan gå illa. Men det kanske bara är vi som är oroliga?
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
pingvin: han har verkligen hittat rätt med Hartmann. Förläng med honom, kan vara ett par att bygga vidare på. Kanske inte Andersson som center dock.
+ 4
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Bee: Palola är inte bara en sniper! Jag tycker han forecheckar och jobbar bra även defensivt!
+ 9
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Bee: Älskar Lyytinens jobb. Nu offensivt framför deras kasse
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Bee: Boyce kedjan har det jobbigt. Varje byte blir dom fast i egen zon.
+ 5
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Är det någon som vet status på Alvarez, han såg ju inte så fin ut sista matchen han spelade.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Hank: Har dyrare men sparar dom till (förhoppningsvis) ett slutspel!!!!! Äger en flaska 40 årig som kostar på krogen där dom har den 1000kr cl!! Lagavulin köpt i Scotland!!🇺🇿🇺🇿👍
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Lite bonus om Svensson kan trycka upp Rattie i planket så penningpungen skakas om!
+ 8
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Bee: Jag har absolut ingen förståelse, han stog rättvänd och har han bara lyft blicken så hade han sett det var tomt på spelare där.
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
bar mofftak: Gå ner på 3 kedjor! Och backa inte tillbaka utan fortsätt som i andra. Inga misstag tack
Kom igen nu otroligt viktiga poäng på spel
Kom igen nu otroligt viktiga poäng på spel
+ 4
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Villervalla: Lite mer förståelse idag då han sträcker in klubban mellan typ åtta ben och vispar iväg den bäst han kan.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
JonteD: Oj, sist jag tog den var när vi gick upp mot Karlskrona
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Bragd-Birger: Jag tänker på EAs målgivande pass idag och mot Leksand, har karln hål i huvudet eller vad är fel på han, rensar rakt ut i slottet istället för ner i hörnet, tror han verkligen att den ska gå över blå utan att ha koll på det?
+ 4
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Bragd-Birger: Ja känslan är sådär inför sista ändå, vi har tyvärr visat allt för många ggr att vi blir sköra när vi skall behålla en ledning i 3:e. Full fart framåt, håll tätt bakåt!1!1!
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Synct: Lilla farbrorn blev så glad av att Pettson fick göra mål så då blev de en 6:a MacAllan 21årig!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿👍👍👍👍
+ 9
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
sargad: Det funkar inte att spela #22 med Boyce och Walli, alla tre lägger allt fokus på att ligga rätt defensivt för att inte göra bort sig och då blir de alltid nedtryckta i egen zon och orkar till slut inte byta.
Hoppas vi går på 3 kedjor i sista men tyvärr tror jag inte det.
Hoppas vi går på 3 kedjor i sista men tyvärr tror jag inte det.
+ 5
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Svårt att inte smittas av Miehos andrahandsglädje när han åker och klappar om EP efter målet. Måste ju vart som en andra födelsedag.
+ 13
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Greven: ja, det här kan gå precis hur som helst. Kamp, kamp, kamp.
EP! Fan, så skönt. In och bara kör nu. Men helvete, så stark Lander är. Han skapar ju precis hur mycket yta som helst åt Mieho/EP. Men LHC måste ju gå på honom med två man. Först då har dom en suck att sno pucken.
Hoppas på oräddhet nu i 3e. In och kötta!
Det k a n bli en uddamålsförlust!!!1
EP! Fan, så skönt. In och bara kör nu. Men helvete, så stark Lander är. Han skapar ju precis hur mycket yta som helst åt Mieho/EP. Men LHC måste ju gå på honom med två man. Först då har dom en suck att sno pucken.
Hoppas på oräddhet nu i 3e. In och kötta!
Det k a n bli en uddamålsförlust!!!1
+ 9
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Seriens absolut sämsta publik som inte kan någonting om hockey...Vill ha med sig utvisning så fort vi vinner en tekning. Ta dom här jävlarna nu och sen så hoppas vi att dom åker ur nästa säsong.
+ 9
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Tikarn97: Ja då har vi ALLT i egna händer sista matcherna.
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
sargad: Sheriffen verkar hittat tillbaks till sitt spel. Riktigt solid ikväll! Sen Lyytinen som sagt, vilken kyla han besitter!
+ 6
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
FH - avdammad: Sjukt spännande detta. Noll skönspel, 100% kamp men om vi behåller det lilla övertaget i smartness KAN det kanske räcka en bit...Men kan lika gärna gå åt helvete...fy fan, tur det inte handlar om att åka ur utan kamp uppåt i tabellen
+ 4
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
{9386}: 22 har jätteproblem med det höga "slutspelstempot" i kväll.
Kul för EP, mycket välgörande. Trodde inte att EP och Stenkvist skulle göra något mer mål denna säsongen. Stenkvist är ju faktiskt mycket bra att ta sig in i farliga positioner men där saknas tyngd och bestämdhet i själva ejekuleringsfasen.
Älskar att Palola är den tillsammans med Lander som jobbar hårdast/bäst.
Sheriffen o Lyytinen är trygga därnere.
Kul för EP, mycket välgörande. Trodde inte att EP och Stenkvist skulle göra något mer mål denna säsongen. Stenkvist är ju faktiskt mycket bra att ta sig in i farliga positioner men där saknas tyngd och bestämdhet i själva ejekuleringsfasen.
Älskar att Palola är den tillsammans med Lander som jobbar hårdast/bäst.
Sheriffen o Lyytinen är trygga därnere.
+ 6
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Kerstin_k: Det blir ett krig i tredje. Det är som EP säger i intervjun, man måste våga spela pucken i tredje för så jävla dåliga är inte LHC att dom inte kommer dra fördel av att vi backar hem för tidigt.
+ 4
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
roger_sundsvall: Ja han äger pucken å två LHC spelare varje moment där,sen sätter han upp allt för Mieho å Petersson..
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
DJ Hemp: Strålande period av Timrå. Riktigt glad för EP. Redan innan målet hade han flera vassa chanser och framför allt så har han skjutit mer den här matchen.
+ 10
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Lomond: Måste varit skönt för E.P, kändes faan som måltorkan var längre än en tiondel av Stures tal
+ 7
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Natthaj: Bra andra period! Mycket bra till och med. Skulle ha varit nått mål till dock.
Fantastiskt att EP äntligen får sätta den. Axlarna lär ramla ner ett par meter nu. Men Landers jobb att hålla undan två motståndare är så sjukt imponerande.
Fantastiskt att EP äntligen får sätta den. Axlarna lär ramla ner ett par meter nu. Men Landers jobb att hålla undan två motståndare är så sjukt imponerande.
+ 7
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
För övrigt förtjänar denna skitpublik ett lag som blir 11 varje år
+ 20
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Finns inte en enda lirare i hela Europa jag hade valt före Lander #51
+ 16
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Zäta75: Ja viktigt mål både för Timrå o Pettersson!
Hoppas det lossnar för han nu för så usel som han vart sista tiden är han ju naturligtvis inte så detta hoppas jag lättar upp lite👍
Hoppas det lossnar för han nu för så usel som han vart sista tiden är han ju naturligtvis inte så detta hoppas jag lättar upp lite👍
+ 6
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2023-03-02
Synct: EP ser ut som en man som gått och hållit inne en fis i tre timmar och äntligen fick gå ut på balkongen
+ 20
« Föregående · 2484354 · Nästa »
