Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
« Föregående · 2806921 · Nästa » Till forumet
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Töm… nu är det glömt! Nu tömmer jag upp en till och tömmer den…
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Oväntat!
Fantastiskt också att kommentatorn lyckades referera till Sverige-Bulgarien när LHC snubblade in pucken i tom kasse. Han lär få vrida ur kalsongerna efter det här.
Väldigt märkligt att LHC är ett sånt bogeyteam. Tror dock att det blivit en tuffare tillställning om Nässlan och Forsmark spelat. Må dom vara tebaks på torsdag.
Fantastiskt också att kommentatorn lyckades referera till Sverige-Bulgarien när LHC snubblade in pucken i tom kasse. Han lär få vrida ur kalsongerna efter det här.
Väldigt märkligt att LHC är ett sånt bogeyteam. Tror dock att det blivit en tuffare tillställning om Nässlan och Forsmark spelat. Må dom vara tebaks på torsdag.
+ 8
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Det är Brynäs som är bäst dom måste vi slå i en final har tagit 11 av 12 poäng i Västerbotten Norrbotten
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Plump i protokollet. Makalös oflyt. Timrå gör en helt ok match och borde ha vunnit. Juel är bra, går inte att lasta för målen
+ 5
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Hyfsad waste på målskillnaden.. Aja skitmatch.
Dags att värva backar som är skadefria
Dags att värva backar som är skadefria
+ 4
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Sanyet: Har vi spelat färdigt mot Bosses glassbar nu, eller har vi fler skitmatcher att vänta?
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Hur fan kan man ha juel på bänken när man ligger under med 4-2... Vill man sabba målskillnaden eller vad?
+ 3
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
vonDöbeln: signifikativt för matchen när Eronens klubba går av....
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Ja ja, vi kan ju inte vinna alla matcher. Tycker vi är värda poäng. Vi gör ett bra försök ändå. Bara se fram mot nästa match nu och släppa denna direkt. Vi ger inte äckliga LHC att vi ska älta detta.
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Aja skitmatch överlag o bara komma igen. Enda glädjen är att LHC utökar avståndet till m0d0.
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
{469}: Varför ta ut målis igen? Nödvändigt att tappa målskillnad..
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
erathoo: Nej, det blir nog ingen push. Sjukt svårt när vi går så hårt på backarna. Vi får sällan hela laget med i anfallen för backarna är upptagna med att glida på byte.
+ 5
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
{10774}: vi börjar se lite trötta ut... tveksamt om det blir nån ju kraftig push...?
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Jåkkinen: Som sagt, spelarna fuskar när dom vet att domarna är svaga.
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Fick déjà vu - Ante som tvångsmässigt måste gnälla och/eller skaka på huvudet åt varje domslut - löjligt och kontraproduktivt
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
bar mofftak: ganska nöjd att få sitta 2 min…
Åkte och höll i länge innan den med…
Trött kille…
LHC är klasser bättre tack vare förutsättningarna.
Åkte och höll i länge innan den med…
Trött kille…
LHC är klasser bättre tack vare förutsättningarna.
+ 2
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
{10774}: haha och little flyger baklänges som om han vart skjuten med en 9,3 i hövve 😆😆
+ 1
Sv: Linköping HC - Timrå IK 2025-01-18
Kulltorp: Den förtjänade han näkyvä. Domaren kunde ha tagit 3 utv på han i detta byte
« Föregående · 2806921 · Nästa »
Ante lite smygbitter i intervjun