+ 1
Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
« Föregående · 1348313 Till forumet
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Erixon i alla ära, men man kunde varit Frölundait också.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Bissett19: Fantastisk rubrik på den artikeln. Sebbe lär missa max två matcher.
+ 4
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Timrå Icon: jag hade önskat att de var någon annan än laine . men nu fick man ju bara vatten på kvarnen . resten av natten ska jag sitta med en docka en ask med nålar och tala i tungor
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
superfalle: De borde göra som Challe och prova Clearasil-metoden....
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Rooster23: har ingen användning av en halvskadad sebbe . han är beroende av skriskoåkning för att vara bra
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Timrå Icon: visst får man spy ur sej sin frustration och vara enögd här inne . i så fall LAINE DIN DJÄVLA IDIOT .VARFÖR VART DU FÖDD .
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Rooster23: Äh va faan, vi kör med juniorer och fixar detta!
+ 3
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Alltså det är ju förträffligt. Fans jävla helvetes helvete från helvete.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
ÖstrandsNisse: Å andra sidan så är ju fotledsstukning en slarvig benämning på ledbandsskada i foten. Oftast är det FTA-ligamentet som tänjts ut.
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
superfalle: Vi tappar en offensiv kraft i Sebbe. Bakåt är det inte lika kännbart.
+ 3
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
superfalle: Det första som slår mig efter att Sebbe blivit skadad: ska det aldrig ta slut? Vad har Timrå IK gjort för att bli behandlad såhär? Våldtagen gång på gång på gång.
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Vilka har vi på våran skadelista för närvarande?
Axie
Hynning
Pärssinen
Sebbe
Styf?
Pitkämäki?
Axie
Hynning
Pärssinen
Sebbe
Styf?
Pitkämäki?
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
mikenomad: ja för fan , timrå har ju en kraftfull back besättning så de är lugnt . p.w spikar igen
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Bissett19: Illa naturligtvis om det blir veckor men vi kan ju hoppas att det inte är så. Sebbe skadad är ett avbräck, givetvis. Men vi fixar slutspel även utan honom så det är ingen ko på isen....
+ 3
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
ÖstrandsNisse: sinnessjukt . så där . kan vi bojkotta dom där fjant turneringarna nu i fortsättningen .
+ 1
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
ÖstrandsNisse:
Lite mer info angående skadan på eran bäste back.
Lite mer info angående skadan på eran bäste back.
Länkar:
Sebastian Erixon borta flera veckor - Tre Kronor - Allt om Tre Kronor och de svenska stjärnorna!
Sebastian Erixon borta flera veckor - Tre Kronor - Allt om Tre Kronor och de svenska stjärnorna!
+ 3
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Kattgubben: Sebbe stannar i Stockholm i kväll för att röntgas i morgon f.m.
F-n, det är knappast en stukad fot som det surrades om. Snarare ledbandet...
F-n, det är knappast en stukad fot som det surrades om. Snarare ledbandet...
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
KORITFW: *muttrar*.. de skulle ha gett "Kolan" en chans till i landslaget istället tycker jag.
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Rooster23: oj helvete vad oväntat att Sebbe skadade sig!!! eller vänta nu vilket lag spelar han i till vardags?
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Måste säga att Magnus Johansson är brutalt bra nu i matchen mot Finland.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Och där blev Sebbe skadad, hoppas innerligt inte att det hände något allvarligt! Men såg inte bra ut då han grinade illa.
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Kattgubben: De var lediga måndag och tisdag för att återhämta sig ser jag. Var det lagfest igen förra lördagen?
+ 2
Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2011-02-14
Blizzard: Clabbe verkar mer optimistisk i sina inför-snack än vad Perra gör. Hoppas laget verkligen känner den där optimismen nu inför Linköping borta. Förr i tiden var det ju inte alls omöjligt att ta skalper där, liksom!
+ 1
« Föregående · 1348313
Redigerad kommentar