Linköpings HC - Timrå IK 2012-10-16
Ja det brukar vi ju lyckas med
Defensiven ser stark ut. Lundström agerar följsamt och tryggt, vilket i sin tur tycks ha en positiv inverkan på backarna.
Offensiven är dock under all kritik och behöver onekligen förstärkas. De befintliga spelarna som ska sköta målfabrikationen räcker tyvärr inte till.
Kan detta gå menar du? Hoppas det, jag slår av nu och häller ren sprit i strupen.
Lemmy: Det var ju faktiskt riktigt det han sa, Wedin sökte kropp och fixade en utvisning. Ligger inte LHC så tätt på kropp så får man söka upp själv istället och se till att bli fälld, kliva över klubbor och grejer. Skönt gjort av Wedin.
Nåväl, idag har vi iaf en målvakt. Det kan gå!
Timrå Icon:
Arto: Smart gjort av Wedin att åka in i Jämtin och få en utvisning.
Sen inte ett ord om Krizanslängningen av måååålvakten.
Redigerad kommentar
zaccodog: Klantigt av Crippe att missa den chansen, såna får man bara inte missa.
Redigerad kommentar
Jonte och Crippe kan vara de största målsumparna i moderntid! och jonte är juäven kass på allt annat just nu därför är han sämre än crippe, som iaf spelar ok.