Jag vet inte om det är en tillfällighet, men inläggen numera synes vara längre och innehåller mer "djupsinnigheter" och gärna ett och annat halvpoetiskt alster. Månne har det något samband med "veckansinläggstävlingen"....
Jag kommer att tänka på ett Churchill citat : Den nyttigaste läxa livet lärt mig är att idioterna många gånger har rätt.
Problemet med citatet är huruvida man vill hävda att man ofta har rätt, eller om det är mer rätt att ofta ha fel.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Månne har det något samband med "veckansinläggstävlingen"....
Jag kommer att tänka på ett Churchill citat : Den nyttigaste läxa livet lärt mig är att idioterna många gånger har rätt.
Problemet med citatet är huruvida man vill hävda att man ofta har rätt, eller om det är mer rätt att ofta ha fel.