1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Löjliga löjliga dumma säsong!


Löjliga löjliga dumma säsong!
Vilken löjlig o dum säsong detta är!

Alla vill vi se att hela lag skriver på inom 2 dgr efter det att säsongen är slut men ack så vi bedrog oss!

Vi kommer att hållas på halster en längre period men vi kommer att få se en hel del intressanta nyförvärv + att dom som vi vill ha kvar stannar!

Finns fler lag som måste vara oroliga Modo tex 3 namnkunniga backa bort + fler på väg inkl. en del forwards.
Dom svettas nog minst lika mycket som vi, supparna alltså!

Jag säger bara: Dumma, dumma, dumma säsong!

« · 82199
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.