Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
« Föregående · 1471290 Till forumet
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Bad_Brett:
Jag tror dom gör en Modo och kniper en andra plats i lilla-sm genom ett mål av Hallin i sista matchen borta mot Örebro. För att sedan konka, tyvärr.
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
Bad_Brett: Jag tror att forumet dör ut.
Jag vet att jag försvinner i allafall. Tror att fler försvinner oxå.
Jag vet att jag försvinner i allafall. Tror att fler försvinner oxå.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
spud:
Känns otroligt sorgligt att MoDo och Timrå kanske har mötts för sista gången på många år. Undrar vad som kommer hända med det här forumet då. Kommer det vara samma entusiasm i division 1 eller kommer intresset dö helt?
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
spud: Det är nästan så att jag ångrar mig när jag ser hur sårad du verkligen är.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
T T: Det som gör den sådär extra lyckad är naturligtvis aktuell tabell, där Lakers etablerar sig och timrå pissat ner sig. Skilda världar..
+ 1
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
spud: Att Lakersplojen har etsat sig fast i ditt medvetande gör den förstås bara än mer lyckad.
Sv: Luleå HF - Timrå IK 2012-02-28
T T: Jag tror nog att ni kommer till slutspelet på egen hand. Ni har verkligen imponerat denna säsong, men ni måste få fart på Iggulden om det ska bli några framgångar där.
+ 2
« Föregående · 1471290
yngwie:
Skämt åsido, klart ni fixar det.