1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Och nu gick det för kommentatorn igen

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Vilket piss! Med sån här spelare i laget så vill jag förbjuda kladd!
Jag hatar hockey! Så fruktansvärt USELT!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
erathoo: nä sådana missar som kostar poäng idag, EP har öppet mål, Hållander, Hartmann ha friläge, missar vi sånt så äre svårt att vinna framförallt när inte spelet stämmer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
FY FAN VAD DÅLIG JONATHAN DAHLEN ÄR JUST NU JAG SPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYR

BÄNKA. NU.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
roger_sundsvall: Party hos Hermansson ikväll

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Smokey:...?? T
Förhoppningsvis i många fler.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Fan vad dåligt

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Zäta75: Jävla röv.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Sååå ja
Kasta bort 2 poäng 💩💩
Hahahahahaha

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Saknar tiden då man sköt slagga från blå. Dagens spagettiarmar skjuter fan aldrig.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Man kan i alla fall konstatera att vi har ett ENORMT sparkapital i Dahlén.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Mindre bra match.
Sämre än mot Frölunda.
Vi är i en minisvacka spelmässigt, inte mycket ordnat spel över 60 minuter.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Oavsett utgång i förlängningen, en riktig skitmatch. Lule är fan inte bra nånstans. Men det är så mjukt, långsamt, nonchalant.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Nu blir det tyvärr bara 1 poäng istället för de 3 som vi borde ta.
Särskilt eftersom att vi har så jävla värdelöst usla straffläggare om övertiden tar slut

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
FHC nollade. Varsågod från MoDo. Tänk om Byske AIK någonsin kunde hjälpa oss?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
roger_sundsvall: Vi får skylla oss själva. Sega ben, bränner massor av chanser trots att vi egentligen skjuter på tok för få skott på mål. Bitter eftersmak på denna match.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Man dräller bort minst 1 poäng kanske tom 2.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
roger_sundsvall: Köp en lott era luleåjävlar!!!
Förlåt tvungen att avreagera mig

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
{469}: det kan bli mål så bättre att söka pass . Bedrövligt

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Manderville: Nä, han har definitivt influensan Hållander...hade aldrig missat den annars....

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Vi vågar inte vinna!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Fantasilöst pp

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Manderville: Hållander missar öppet mål 🤦🏻‍♂️

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Manderville: vi missar ju fan allt, tredje överspelet vi ent ens klarar att pricka mål med

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
{469}: Nehe. Vad vore det om man testade att skjuta ett skott i PP i allafall?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Köp en lott luleå
Håll. Skridsko

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Karlsson74: Men skjut nån gång

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
MEN HUR KÅT KAN MAN VA PÅ ETT HATTRICK?!

Olli får fan ta och skrika åt snorungarna nu

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Vilket jävla dräll..

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Olli Hahl: För lång tid till första avslut.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Meeeeeeeeen…. Vilket kladd!!!!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Olli Hahl: Vräk in pucken


Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Olli Hahl: Revansch nu Lander? Eller Kapanen nr 3?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Bragd-Birger: Fy fan!

Nu blir det max 1p istället för 3 ikväll

Kan betyda mycket i sluttabellen mina vänner

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Gör mål nu då för helvete så att det blir ett rättvist resultat i matchen.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Olli Hahl: Dags att visa pondus nu. In med puckaset!1!1!1!1!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
erathoo: det var lander som inte la ut pucken så hans 2-2 mål

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
erathoo: Ojojoj, nu får vi chansen ...

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Världens läge för att vinna matchen snälla låt det bli mål!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
roger_sundsvall: Bra försök att komma undan av Gustafsson!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Pissluleå..

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
BaraTikare: dom rättar till det nu.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Rip Kirby: PP för oss med 2:24 kvar

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Erre92: Otroligt jinxade av mig som kostade oss 3 poäng

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Pp för faaan kom igen nuui

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Jag hatar hockey.

Och varför kladda med puckjäveln när man kan rensa?

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
Rallarn: ...och DÄR gick det för machkommentatorjäveln!!

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
erathoo: när ska Näkyvä lära sig spela lite mer med pondus, så mycket klet.....

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-01-25
vonDöbeln: näkkyvä så jävla värdelös skicka hem packet

« · 2811485 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer