Luleå-Timrå
« Föregående · 166575 Till forumet
Sv: Luleå-Timrå
iggy: sedan är det viktigt både för Kapanen och resten av TIK (spelarna) att dom får känna att om Kapanen blir skadad eller sjuk så kan dom lita på Freddan.
Sv: Luleå-Timrå
iggy: Vilka bra tränare vi har i Timrå, helt rätt att matcha Freddan idag, Kapanen behöver vila och bli spelsugen igen..Hoppas nu att vi vinner så Freddan får känna av en vinst på isen Det är han värt
efter do två inhoppen i ett totalt hopplöst läge!!
efter do två inhoppen i ett totalt hopplöst läge!!
Sv: Luleå-Timrå
Fan vad den ena komentatorn sågar Timrå... Han gåter
nog snart, alt: självmord. Brynäs är bättre än Timrå.. VA??
nog snart, alt: självmord. Brynäs är bättre än Timrå.. VA??
Sv: Luleå-Timrå
Kan vara värt att notera att Luleå innan dagens match hade blott sex insläppta mål i box play - nu är dom uppe i nio! (Timrå har nitton, men det är en annan historia)
Sv: Luleå-Timrå
Webbradion: Killarna är mycket kritiska till det spel som Luleå presterar. "Fjärdefemman bäst för dagen". "Luleås spel är för dåligt."
Luleå-utvisning nu, Timrå i power-play...
Luleå-utvisning nu, Timrå i power-play...
Sv: Luleå-Timrå
boffum: Matthiasson vinner mycket närkamper, Lind duktig tekare, Styf 1 mål och 1 ass, det är väl dom. TIK-utvisning nu.
Sv: Luleå-Timrå
Styfen är styf - Jättestyf!
Nu jävlar klämmer vi igen björnsaxen och kastrerar skabbrävarna från Luleå! FORZA!
Nu jävlar klämmer vi igen björnsaxen och kastrerar skabbrävarna från Luleå! FORZA!
Sv: Luleå-Timrå
1:a perren klar. 2-2 i mål och 18-10 i skott. TIK 6 min utv och lulä 2 min. I spel 5 mot 3 gjorde Lulä sitt andra mål, konstigt annars..
Kom igen nu TIK.
Kom igen nu TIK.
Sv: Luleå-Timrå
Dream Team: Det ringer en klocka nånstans...lules mål då? Ingen tavla av freddan hoppas jag.
Sv: Luleå-Timrå
Underbar start. Ooh aah Micke Lind är pålitlig.
Hoppas Freddan får hjälp av rörliga backar idag.
Hoppas Freddan får hjälp av rörliga backar idag.
Sv: Luleå-Timrå
Micke Lind gör sin första match som första center och han tackar genom att göra 0-1 :)
Sv: Luleå-Timrå
tjobba: Ja, snart ska man ge sig i väg till COOPera . Har lite blandade känslor . Det kan vara Timrås tur idag , man kan slå lite ur underläge. Samtidigt sitter senaste matchen kvar i bakhuvudet, Aldrig bra att sila 7 baljor . Mycket beror på öppningen, i förra mötet gjorde Timrå första målet, men fick aldrig rida på ledningen efersom LHF kvitterade omgående. Nyckeln till matchen ligger i om man kan hindra Luleå att få tryck i Timrå-zonen och att undvika onödiga utvisningar. Jag tror att Luleå är bättre nu än dom var senast, i varje fall har dom fått upp självförtroendet och har hittat målet. Inget är emellertid så flyktigt som ett uppblåst sjävförtroende, det är väl Timrås hopp Luleå får väl dessutom gälla som favoriter i e.m. , så med en kämpainsats kryddad med klokt spel, lite flyt och bra utdelning kan det bli kul ikväll . Egentligen skulle jag negga för att förutsättningarna ska bli dom bästa, men det tar emot. Jag hoppas att Luleå går bort sig i övermod och att Timrå överraskar igen.
Luleå-Timrå
Nu är det ytterligare en svår match men fortsatt vi är timrå och vi ger aldrig upp!
segerreceptet är 0-1 sen vinner vi matchen men bara om vi får 0-1
blir det så vinner vi med 1-3
annars blir det svårt!
segerreceptet är 0-1 sen vinner vi matchen men bara om vi får 0-1
blir det så vinner vi med 1-3
annars blir det svårt!
« Föregående · 166575