Luleå - Timrå IK 2004-01-20
« Föregående · 377950 Till forumet
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Lite tidigt att rulla Hirschen i tjära och fjädrar. Låter ju som om backarna fått ledigt idag. Kom igen nu för fan, visa lite schtake!
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Ha ha. Nä, nu åker man och jobbar. Kan bli tvåsiffrigt det här.
Men det var mycket väntat att det inte skulle bli seger där uppe.
Att uppträda som "kärringar" i Lulä kan bara sluta på ett sätt.
Usch! Svagt!
Men det var mycket väntat att det inte skulle bli seger där uppe.
Att uppträda som "kärringar" i Lulä kan bara sluta på ett sätt.
Usch! Svagt!
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Skarin:
Jag har ju tippat 12-2 så det här ser riktigt bra ut,,hoppas corey får stå kvar bara
Nä nu går jag och lägger mig...life sucks
Jag har ju tippat 12-2 så det här ser riktigt bra ut,,hoppas corey får stå kvar bara
Nä nu går jag och lägger mig...life sucks
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Skarin: Rajamäki. Ja, han har ju en tendens att bara stå å peta. Han verkar livrädd för närkontakt denna säsong.
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Dream Team: Hmmm Real Player, finns nog inte på den här datorn. Laddar man hem det eller?
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Halo Gordie: Du måste ha Real Player på din dator för att kunna lyssna..
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Var har dom hittat bisittaren, Stureplan eller? Låter som värsta braten.
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
VI ÄR DOM TUFFASTE, DOM STARKASTE DOM GRYMMASTE DOM VACKRASTE
FORZA TIMRÅ
FORZA TIMRÅ
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
heart: Nedsläppet är om 25 minuter och på swehockey står att läsa det man befarade att Jäger och Hansson spelar medan Rajamäki vilar, fast han e ju 7:e back om något händer.
Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Hur många var det som åkte upp till Lulä? Nån som vet?
Nedsläpp om 1 timma o 1 minut
HEJA TIMRÅ!!
Nedsläpp om 1 timma o 1 minut
HEJA TIMRÅ!!
« Föregående · 377950