Luleå - Timrå IK 2004-01-20
« Föregående · 378020 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Men hur ihelvete kan Kenta sätta ihop Elitseriens två absolut sämsta backar igen.. #6 och #21 har han inte fått nog av dom två?
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Uttalas förresten Hagos "Hagosch"? Jag stör mig på uttalet, men kanske har jag fel?
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Halo Gordie: Äh, lule är motgångslag i år. Krävs bara ett mål nu så får de skälvan, och sedan är segern klar.
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Redax 2: I s f på ett av målen. Raja var rundningsmärket vid första.
Gäller att kriga nu. Lule verkar ju miljarder grader hetare idag. DET är oroväckande.
Gäller att kriga nu. Lule verkar ju miljarder grader hetare idag. DET är oroväckande.
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Bragd-Birger: Nej, jag har en känsla av att Hirsch inte är att lasta men att det måhända är ett visst backpar som är i farten igen...
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Lite tidigt att rulla Hirschen i tjära och fjädrar. Låter ju som om backarna fått ledigt idag. Kom igen nu för fan, visa lite schtake!
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Ha ha. Nä, nu åker man och jobbar. Kan bli tvåsiffrigt det här.
Men det var mycket väntat att det inte skulle bli seger där uppe.
Att uppträda som "kärringar" i Lulä kan bara sluta på ett sätt.
Usch! Svagt!
Men det var mycket väntat att det inte skulle bli seger där uppe.
Att uppträda som "kärringar" i Lulä kan bara sluta på ett sätt.
Usch! Svagt!
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Skarin:
Jag har ju tippat 12-2 så det här ser riktigt bra ut,,hoppas corey får stå kvar bara
Nä nu går jag och lägger mig...life sucks
Jag har ju tippat 12-2 så det här ser riktigt bra ut,,hoppas corey får stå kvar bara
Nä nu går jag och lägger mig...life sucks
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Skarin: Rajamäki. Ja, han har ju en tendens att bara stå å peta. Han verkar livrädd för närkontakt denna säsong.
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Dream Team: Hmmm Real Player, finns nog inte på den här datorn. Laddar man hem det eller?
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Halo Gordie: Du måste ha Real Player på din dator för att kunna lyssna..
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
Var har dom hittat bisittaren, Stureplan eller? Låter som värsta braten.
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
VI ÄR DOM TUFFASTE, DOM STARKASTE DOM GRYMMASTE DOM VACKRASTE
FORZA TIMRÅ
FORZA TIMRÅ
Sv: Luleå - Timrå IK 2004-01-20
heart: Nedsläppet är om 25 minuter och på swehockey står att läsa det man befarade att Jäger och Hansson spelar medan Rajamäki vilar, fast han e ju 7:e back om något händer.
« Föregående · 378020 · Nästa »