Luleå - Timrå IK 2006-11-25
« Föregående · 790864 Till forumet
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Björnen sover han är inte farlig....... Lätt tre poäng imorgon.
Finns det någonstans stats bara över TIK spelarna där man ser årets lags prestationer så långt efter 23 omgångar??
Finns det någonstans stats bara över TIK spelarna där man ser årets lags prestationer så långt efter 23 omgångar??
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Red Rocker: Kika i länken, här har du en bra sida.
Länkar:
http://swehockey.se/
http://swehockey.se/
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Red Rocker: Gå via "divisions" -> "06/07" -> "elitserien"->"players by team" under "team statistics" så borde du kunna hitta det du söker.. ;)
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Domarutbyte igen eller en ny rookie att släppa fram...?
Domare: KURMANN, Danny
Linje 1: SANDSTRÖM, Jan
Linje 2: JOHANSSON, Anders
Sluta exprimentera, det stör mig...!!!!!
Men.. Inga rookies, inga nya domare alltså...?
Inga juniorer, inga nya hockeyspelare alltså...?
Hmmm......
Domare: KURMANN, Danny
Linje 1: SANDSTRÖM, Jan
Linje 2: JOHANSSON, Anders
Sluta exprimentera, det stör mig...!!!!!
Men.. Inga rookies, inga nya domare alltså...?
Inga juniorer, inga nya hockeyspelare alltså...?
Hmmm......
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Reality here, ingen soapopera detta:
Preliminär laguppställning
Målvakt: 31 Johan Backlund (35 Johan Asplund).
Första femman: 6 Anton Strålman - 29 Kimmo Lotvonen, 10 Oscar Sundh - 13 Peter Regin - 71 Jonathan Hedström.
Andra femman: 36 Pär Styf - 30 Petri Kokko, 14 Mikko Laine - 32 Riku Hahl - 19 Björn Svensson.
Tredje femman: 8 Sanny Lindström - 9 Kalle Koskinen, 16 Per Hallin - 17 Johan Andersson - 24 Magnus Nilsson.
Extraspelare: 2 Eric Moe, 21 Henrik Österholm.
Snott just för en stund sedan från www.timraik.nu ....
FORZA TIK, alltid, alltid...............
Preliminär laguppställning
Målvakt: 31 Johan Backlund (35 Johan Asplund).
Första femman: 6 Anton Strålman - 29 Kimmo Lotvonen, 10 Oscar Sundh - 13 Peter Regin - 71 Jonathan Hedström.
Andra femman: 36 Pär Styf - 30 Petri Kokko, 14 Mikko Laine - 32 Riku Hahl - 19 Björn Svensson.
Tredje femman: 8 Sanny Lindström - 9 Kalle Koskinen, 16 Per Hallin - 17 Johan Andersson - 24 Magnus Nilsson.
Extraspelare: 2 Eric Moe, 21 Henrik Österholm.
Snott just för en stund sedan från www.timraik.nu ....
FORZA TIK, alltid, alltid...............
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Friman SR: tre bra femmor. Synd bara att Koskinen får fortsatt förtroende trots pinsamheterna senast. Ifjol blev Aalto utskälld till och med av Kenta i press... Koskinens i förrgår var värre
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
nämen vafan... min närvaro här börjar hänga på en skör tråd... ni bevittnar the fall of rocknrolf2. Jubla ni som vill.
Nåja. Tips imorrn: 2-2
Nåja. Tips imorrn: 2-2
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
RocknRolf2: Jag :-(... Ge inte upp... Du ÄR, FÖRBLIR och SKA vara en kvissla.... Vadan detta beslut??? Du håller väl antagligen på att uppgradera till RocknRolf3, vassare än någonsin får jag hoppas....;-)..???
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Vad än som händer idag är det väl bäst att inte skriva något negativt om Timrå. Då stänger väl WEB LHF-planket.
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Herminator: Ska vi hålla undan från HV lär det behövas tre pinnar.
Kom igen nu gubbs!
Kom igen nu gubbs!
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
RocknRolf2: Teemu Aalto var väl aldrig bänkad. Han var dessutom i många matcher inte ett dugg bättre än Kalle häromkvällen och drog på sig liknande pinsamheter till utvisningar som vände matcher, nästan värre tom.
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Hannu Neimi: Måste Du skriva nåt negativt då? känns nästan som Du bestämt dig i förväg innan match att du SKALL hitta nåt negativt om tik!! ...
är det en vana du har?
Med den inställningen lär du lyckas..
är det en vana du har?
Med den inställningen lär du lyckas..
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
nixXz: Däremot så är det klart att Moe återigen ställs över till förmån för Koskinen...
Det ska till något alldeles extra idag om vi ens ska lyckas få med oss en poäng. Luleå är för första gången denna säsong skadefria och man kommer med all sannolikhet att gå på fyra hela femmor. Det gäller för TIK att hushålla med krefterna och spela äckligt diciplinerat om detta ska gå vägen...
Det ska till något alldeles extra idag om vi ens ska lyckas få med oss en poäng. Luleå är för första gången denna säsong skadefria och man kommer med all sannolikhet att gå på fyra hela femmor. Det gäller för TIK att hushålla med krefterna och spela äckligt diciplinerat om detta ska gå vägen...
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
nixXz: Det skulle jag tro. Han har varit på is i några dagar nu och det känns enligt uppgift helt ok, men det är ju synd att chansa i förtid.
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Moe bänkad idag igen? märkligt, han har ju skött sig bra när han fått spela, finns ju de som gjort de sämre...
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
"Vi hatar Timrå!" ekar(?) lite fint i skrytbygget... BP och 1-0 i röven?
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
RTS: vad fan nu då 3utvisningar på 3.08. Vad är det som sker,Vi har inte ens Svenska domare som kan dömma varför ihelvete skall dom då ha utlänska dommare.
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
nixXz: Håll emot nu. Svenska hockeyförbundet + domarkåren är en värre skandal än allt fotbollsvåld.
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
uhahl:
Kanske vår inhemska Zebror är väl så bra, kanske dax att sluta gnälla på Andersson m.m ?
Kanske vår inhemska Zebror är väl så bra, kanske dax att sluta gnälla på Andersson m.m ?
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
RocknRolf2: Det känns ju iaf bra att vi spelar äckligt diciplinerat och är med i början. Man följer förmodlign sina direktiv riktigt strikt...
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Abron: ja han kan ju få dömma med lapp över ena öga så är han nog bättre än dagens amöba.
Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Abron: Fyra tvåor på mindre än 8 min... Vi är helt enkelt utspelade.
« Föregående · 790864
www.luleahockey.se/templates/NewsPage.aspx?id=1868