Luleå - Timrå IK 2009-01-15
« Föregående · 1112348 · Nästa » Till forumet
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Äntligen får vi flytet med oss istället för mot, oj så viktig seger.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Yellowcard: haha, sm guld känsla man skulle vilja krama halva världen
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!! VEM VILL HA EN PUSS!?!?!??! JAG BJDUER PÅ BÄRS EMOT SÖDERTÄLJE!!! GAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
mikenomad: Jag har tittat neråt under en lånnnggg tid nu,undvika kvalet
har gällt länge nu.
har gällt länge nu.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Foyn: Finns alla möjligheter i världen att Frölunda rasar, med eller utan nyförvärv.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Snelhest131: Finns inte en möjlighet att Frölunda rasar. Snart kommer nyförvärv. Och det kommer inte vara nån Dee-Kass eller vad han heter...
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
mikenomad: jo finns risk för det med, fan där hade vi läge :( brukar inte ens bli hoppfull på mål när mps har pucken för grabben kan inte göra mål :S
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Snelhest131: Vi får nog tyvärr snegla nedåt...men VF är indraget i bottenstriden helt klart.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
mikenomad: kanske frölunda vi ska ta sikte på ? ;) vore skönt att se nubbens frölunda missa slutspel ;D
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
dr-nix: Asså va år det som händer ? Jag e ju faen puck tvåa på vartenda mål??? Mina inlägg blir ju bara skit !
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
att stå för nära måste väl beivras...iallafall om man ska lyssna på publiken...
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Man lirar helt okej framåt men jag tycker man släpper till målen för lätt även om 3-2 målet var grymt snyggt givetvis.
« Föregående · 1112348 · Nästa »