Malmö - Timrå IK 2004-11-30
« Föregående · 463754 · Nästa » Till forumet
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Forward: Tänk att vi kan producera i PP!!! snackade med kapanen idag och han sa att i december börjar han träna med laget!.. har kört lite själv nu
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
haha, vad härligt! Låter lite otroligt dock att Timrå skall ha gjort 3 mål i powerplay i en och samma match!
Kämpa vidare Timrå!!!
Kämpa vidare Timrå!!!
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Dream Team: Jaaaa!! Ett alldeles solklart mål, ju!! ;))
Samtliga mål i powerplay, vad är detta!?
Samtliga mål i powerplay, vad är detta!?
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Stängde dom ner sändningen i paus??? Skånepågarna???
Gick o käkade en spettekaka i pausen! ;-)
Gick o käkade en spettekaka i pausen! ;-)
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Forward: Det är 40 min kvar, så det är bara att hoppas att dom klara att fixa det här!
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Forward: Ja, man har ju visat prov på en effektivitet som varit rätt ovanlig nu på slutet. Viktigt också att få utdelning i powerplay. Bra om Malmö skjuter mycket från dåliga lägen också. Då får dom gärna vinna skotten..
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Dream Team: Att leda med 2-1 efter att skotten blev 14-8 är ganska bra gjort.
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
epa: nej gå in på aftonbladet.se å kolla dom kanske ska värva roberto loungo!
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
härligt timrå nu äntligen har tränden vänt...va tror nio andra om rykten angående kipprosoft
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Tråkigt när man inte får något sammanhang eftersom det buffrar hela tiden. :-(
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
RTS: Menade väl att Timrå haft lite flyt med målen bara. Relativt lätta mål i p.p, ju..
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Oh, va härligt! Måtte dom bara hålla i detta matchen igenom!
FORZA TIMRÅ!
FORZA TIMRÅ!
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Dream Team: Hörde ni komentatorn ,årets kommentar "Timrå kom in matchen på ett bananskal"
Sv: Malmö - Timrå IK 2004-11-30
Jjjjjjjjjjjaaaaaaaa 2-0.
Som jag sagt hela kvällen "vilket powerplay"
Som jag sagt hela kvällen "vilket powerplay"
« Föregående · 463754 · Nästa »