För er info så bryter Sjöberg kontraktet med Rögle och flyttar hem till Sundsvall. Officiell förklaring är att han inte fick förlängd tjänstledighet från jobbet! Står att läsa på Rögles Officiella sida.
Jag är en mycket deprimerad man, men önskar Markus lycka till var han än hamnar. Vågar man gissa på Timrå IK ;-) ?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Står att läsa på Rögles Officiella sida.
Jag är en mycket deprimerad man, men önskar Markus lycka till var han än hamnar.
Vågar man gissa på Timrå IK ;-) ?