Modo - Timrå IK 120816
Inte undra på att man är såsig i skallen efter en sån säsong.
Blir det likadant i vinter lär man börja tro på tomtar och troll innan det är färdigt.
Finns ddt inte något rehab för utbrända hs:are...?
Man jag förstår dig. Jag hade mycket väl kunnat göra samma sak! :)
Dream Team: Då måste det ju ha varit du som drog det skämtet! För det var i slutet av säsongen.
Jag minns i alla fall att jag skämdes över hur jävla dumt jag tänkte.
Först blev jag dock lite arg för att du (?) avslöjade hur det hade gått i matchen, men sedan tog lättnaden över en efterlängtad vinst över.
Herregud vad dum man kan vara ibland.
Dalton: Fast jag gjorde ju en jävligt dum grej. Minns inte vem, men nån här inne var på semester i Thailand under förra säsongen, och skrev mitt på dagen att han redan sett matchen som skulle gå på kvällen svensk tid och att Timrå vann. Han låg ju några timmare före oss, förklarade han.
Jag var tydligen helt dum i huvet för jag blev jätteglad och tänkte: Fan vad skönt med en vinst.
Det slår nog din bedrift till och med.
Pucksnack.com
Du blev ju bjuden på en öl och lite stryk här om dagen du också ;-).
Jo här delar vi med oss hihi
Tror det var samma lag också.
Ja det där tillhör avdelningen saker man önskar man aldrig gjorde.
Börjar bli mycket sånt nu. Typ efter varje helg haha
3-4 whiskey på sin höjd *skäms*
Och inget sa ni heller era pottsorkar!
Men det här var också kul.
Det var nästan värre än då jag satt och refererade en repris....
Redigerad kommentar