Modo - Timrå IK 120816
Redigerad kommentar
Det var nästan värre än då jag satt och refererade en repris....
Men det här var också kul.
3-4 whiskey på sin höjd *skäms*
Och inget sa ni heller era pottsorkar!
Tror det var samma lag också.
Ja det där tillhör avdelningen saker man önskar man aldrig gjorde.
Börjar bli mycket sånt nu. Typ efter varje helg haha
Du blev ju bjuden på en öl och lite stryk här om dagen du också ;-).
Jo här delar vi med oss hihi
Pucksnack.com
Dalton: Fast jag gjorde ju en jävligt dum grej. Minns inte vem, men nån här inne var på semester i Thailand under förra säsongen, och skrev mitt på dagen att han redan sett matchen som skulle gå på kvällen svensk tid och att Timrå vann. Han låg ju några timmare före oss, förklarade han.
Jag var tydligen helt dum i huvet för jag blev jätteglad och tänkte: Fan vad skönt med en vinst.
Det slår nog din bedrift till och med.
Dream Team: Då måste det ju ha varit du som drog det skämtet! För det var i slutet av säsongen.
Jag minns i alla fall att jag skämdes över hur jävla dumt jag tänkte.
Först blev jag dock lite arg för att du (?) avslöjade hur det hade gått i matchen, men sedan tog lättnaden över en efterlängtad vinst över.
Herregud vad dum man kan vara ibland.
Man jag förstår dig. Jag hade mycket väl kunnat göra samma sak! :)
Inte undra på att man är såsig i skallen efter en sån säsong.
Blir det likadant i vinter lär man börja tro på tomtar och troll innan det är färdigt.
Finns ddt inte något rehab för utbrända hs:are...?
Urklipp från Dagbladet;
"Så här tränade Timrå i går – troligt lag mot Modo:
Målvakt: Daniel Bellissimo (Joakim Lundström).
Förstafemman: Sebastian Erixon, Oscar Hedman – Niklas Nordgren, Alexander Larsson, Simon Önerud.
Andrafemman: Nils Bäckström, Mat Robinson – Per Hallin, Yared Hagos, Christian Söderström.
Tredjefemman: Robin Persson, Tommy Stenqvist – Jeremy Boyce, Robin Sterner, Joachim Rohdin.
Fjärdefemman: Jesper Dahlroth – Andreas Molinder, Johan Andersson, Anton Wedin, Ludvig Nilsson."
Kvällens motståndare...
Målvakt:
29 Bernhard Starkbaum (69 Oscar Alsenfelt)
Backpar:
51 Jonas Ahnelöv - 49 Richie Regehr
6 Ludvig Byström - 15 Kyle Cumiskey
2 Jens Westin - 3 Joonas Lehtivuori
Kedjor:
10 Per-Åge Skröder - 24 Niklas Sundström - 12 Dave Spina
25 Marcel Müller - 26 Samuel Påhlsson - 70 Mario Kempe
22 Ladislav Nagy - 18 Mattias Ritola - 17 Morten Madsen
23 Björn Svensson - 28 Kristian Forsberg - 33 Gustav Possler
Nikki Nine: Det där är väl istortsett starkaste uppställningen för Modo?
Och dom har spelat 2st träningsmatcher mer än oss och vi har inte med Nordgren, Friberg och Jonte? Hur ska detta gå? :-P
Lite Montén inför kvällens träning mot Modo.
Dessutom sänds matchen live på st.nu....bara så att ni vet.
Kanske med mer neutrala kommentatorer än med Modos.
Hahl Bundy:
Han fick ur sig mer vettigt än vad Perra skulle fått på en timme. Raka puckar! :)
http://st.nu/sport/timraik/1.5003254-tv-monten-infor-hockeyderbyt