Modo - Timrå IK 2004-01-22
« Föregående · 379989 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Swordster: "Stefan Jalonen", säger du och får det att låta så positivt.
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
NuMo: Ooh faen, alltid härligt med lite partiskhet. Typisk nollnollmatch. Haha nu var han partisk igen han sa att Timrå dominerar på läktaren också.
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Modesty: titta lite längre upp... dom har en videovisning från förra derbymötet längst ner...
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
mike66: Tycker att TIKbisittaren är lite väl partisk. Han så Ohh! en gång.
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
auricom: Jag har ingen playknapp på min hockeylive-dialogruta!!! :(( Varför? På alla andra matcher finns det det!
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
SwärdH: Den 25 september, var du nöjd med värvningarna ?
Håller värvningarna måttet ( De som varit med från start )
Sen har man måsta komliterings värva för att dsk. Grundvärvningen varit helt för klen.
Har jag fel där ?
Men visst , Mot MoDo blöir det seger !
Håller värvningarna måttet ( De som varit med från start )
Sen har man måsta komliterings värva för att dsk. Grundvärvningen varit helt för klen.
Har jag fel där ?
Men visst , Mot MoDo blöir det seger !
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
matsby: Tror nog det, "frimärksbrännvin, årgång -94", jubileumsutgåva.. =)
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Jag efterlyser mera sång, mera ramsor med allsåg i, det behöver inte vara så genomtänkt utan huvudsaken att alla kan lära sig texten lätt och att den ger stor röststyrka. Jag vet att det är svårt att komma på något bra men det är ju bara att improvisera lite så släpper det...i bussen ikväll upp till kempis eller någon annan borta match tex då man kanske har loite värme inannför västen, då fantasin och improvisationen kommer igång på allvar.Detta efterlyses mest av den äldre generationen som jag pratat med iaf,och de vet ju hur grym stämmningen var förr i tiden ett måll är ju kanske att kunna återskapa denna klassiska stämmningen i hallen.
Heja klacksledare observera LEDARE med megafoner som ska dra igång publiken skulle vara lysande det fanns det förr och det var väldigt bra, vandrande heja klacksledare om ni förstår vad jag menar, ingen fastgjuten på podiet!!
Om man lyckas med dessa förslag så kommer det uppnås en fantastisk stämmning, det kan jag lova!!
Heja klacksledare observera LEDARE med megafoner som ska dra igång publiken skulle vara lysande det fanns det förr och det var väldigt bra, vandrande heja klacksledare om ni förstår vad jag menar, ingen fastgjuten på podiet!!
Om man lyckas med dessa förslag så kommer det uppnås en fantastisk stämmning, det kan jag lova!!
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Helg Ernest: Lite lustigt är det ju, att du tror på seger ikväll, TROTS att Timrå IK (enligt dej) är så illa skött och har har misslyckats med värvningarna i år....!!??
Själv tror jag att både Hagos och Manderville målar ikväll.
Själv tror jag att både Hagos och Manderville målar ikväll.
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
allan: Den känns i varje fall gammal och inte seciellt kul tycker jag
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Arne_arab: Snor från SSk alla lag i hela elitserien och även lag i de nedre ligorna kör ju med denna så det blir inte på tal om någon stöld!!
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
allan: Ska vi ha gamla ramsor som vi snor från SSK och som det dessutom växer mossa på? Det tycker inte jag
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
nya ramsor??!!
Tycker det skulle förnyas lite på ramsfronten, en klassiker som inte används av timrå klacken sorligt nog är ju..ja ni vet den som tex ssk kör som går heja heja s s k heja heja ssk heja heja ssk hej hej hej, ja ni vet den.Den skulle jag vilja höra ja fast då med ssk utbytt till tik.
Hoppas att man för hör den i kempis i kväll och i "ny ladan"på söndag
Vill inte vara alltför negativ men det har varit jävligt dåligt tryck på klacken på slutet ..UNDERKÄNT!!!
Jag talar inte för mig själv denna gång, upp till bevis mot djurgården nu!!
Tycker det skulle förnyas lite på ramsfronten, en klassiker som inte används av timrå klacken sorligt nog är ju..ja ni vet den som tex ssk kör som går heja heja s s k heja heja ssk heja heja ssk hej hej hej, ja ni vet den.Den skulle jag vilja höra ja fast då med ssk utbytt till tik.
Hoppas att man för hör den i kempis i kväll och i "ny ladan"på söndag
Vill inte vara alltför negativ men det har varit jävligt dåligt tryck på klacken på slutet ..UNDERKÄNT!!!
Jag talar inte för mig själv denna gång, upp till bevis mot djurgården nu!!
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
FoRzA timrå:
Vi kommer krossa lillbroor...modo...vi ska vi att vi kan spela grym, hockey..eller????
Vi kommer krossa lillbroor...modo...vi ska vi att vi kan spela grym, hockey..eller????
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Halo Gordie: Kan bli trångt det.
Bortasektionen i Kempis har 160 platser men då står man tätare än i en sardinburk.
Bortasektionen i Kempis har 160 platser men då står man tätare än i en sardinburk.
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Helg Ernest:
Tror du Modo tar ut målvakten vid ställningen 2-2...? Eller tar TIK ut honom vid 1-3...? :)
Tror du Modo tar ut målvakten vid ställningen 2-2...? Eller tar TIK ut honom vid 1-3...? :)
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
matsby:
Den här säsongen har vi varit runt 4000 varje hemmamatch, faktiskt. Okej, det är kanske lite företagsrepresentation också. Jag säger 3500, så har jag tagit i lite i underkant.
Den här säsongen har vi varit runt 4000 varje hemmamatch, faktiskt. Okej, det är kanske lite företagsrepresentation också. Jag säger 3500, så har jag tagit i lite i underkant.
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Halo Gordie: Hade jag haft barnvakt, skulle du fått hänga med.
F.. n va jag är sugen att åka upp. Jag tror det blir en Kanon match i kväll.
2-3 i tom bur . Kan jag upprepa hur många gånger som hellst
Min övertygelse !
F.. n va jag är sugen att åka upp. Jag tror det blir en Kanon match i kväll.
2-3 i tom bur . Kan jag upprepa hur många gånger som hellst
Min övertygelse !
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Halo Gordie: Ring Pelle och be honom kolla om det finns några biljetter.
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
knaskamilla: Det är mycket som ska klaffa inom en halvtimme om jag ska kunna åka, oplanerade resor är inte det bästa för ekonomin =/
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
knaskamilla:
Tror jag med,, Har MoDo fansen varit 200 på hemmaplan någon gång
?
;-)
Tror jag med,, Har MoDo fansen varit 200 på hemmaplan någon gång
?
;-)
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Sten Hård:
jajamen,,och i kväll tar jag med mig mitt munspel för att utmana dem.
jajamen,,och i kväll tar jag med mig mitt munspel för att utmana dem.
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Halo Gordie:
Om du löser en ståplatsbiljett i Kempis ikväll lovar jag att du kommer att få plats på bortastå. Kan omöjligt tänka mig att det inte går in fler än 125 (eller vad det nu var sagt) där. Nog var väl Timråfansen upp typ 200 pers. någon gång för ett par år sedan?
(PS. Mitt löfte gäller bara om du är i hallen i tid...)
Om du löser en ståplatsbiljett i Kempis ikväll lovar jag att du kommer att få plats på bortastå. Kan omöjligt tänka mig att det inte går in fler än 125 (eller vad det nu var sagt) där. Nog var väl Timråfansen upp typ 200 pers. någon gång för ett par år sedan?
(PS. Mitt löfte gäller bara om du är i hallen i tid...)
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Frella: Spelas det mycket banjo däruppe? Själv så spelar jag trombon och det är alltid full fart på läktarna när vi drar igång.
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
matsby: Inte? Nähä, man kanske inte uppfunnit ATG i den frireligiösa banjobyn ännu då...
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Frella:
faktum är att man INTE kan det, MoDo är ett av lagen du inte kan köpa biljetten samma dag.(förutom vid entrén då)
faktum är att man INTE kan det, MoDo är ett av lagen du inte kan köpa biljetten samma dag.(förutom vid entrén då)
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Frella: Jag vet väl det, jag är inte helt dum. Jag stannar nog hemma i alla fall. Lite sent påtänkt nu
Sv: Modo - Timrå IK 2004-01-22
Halo Gordie: GÅr du ner till närmsta ATG butik så kan du köpa där, går inte att boka nu.
« Föregående · 379989 · Nästa »