Modo - Timrå IK 2006-01-30
« Föregående · 669202 · Nästa » Till forumet
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
RocknRolf2: Nej byt till en kapten som kan bära bindeln med högt huvud.
Kent Manderville
Kent Manderville
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
matte1: Klockrent skott av Manderville i undre delen av ribban.. fasen att den inte fick gå in!
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
arf: Japp. Rosa har ruskiga handleder. Inte konstigt att han haft så fin statistik.
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
geggelundin: Minns klangen av hans stolpträff i lördags. Skjuter hårt!
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
Batman: Sanny Lindström; han är värdelös. Han hinner inte med. Skulle ha varit utvisning på honom i offensiv zon strax innan Rosas mål också. Bänka fanskapet. Var ju han som slarvade i mittzon också som resulterade i 2-1 till MoDo.
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
Och där får dom kompensationen, tragiskt.
Jaja, uppförbacke snart igen nu då..
Jaja, uppförbacke snart igen nu då..
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
Denna Rosa gör mål; han är värdelös, men det gör inget. Bara han gör mål!Nu blir det hockey!
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
Nu är dom ju barnsliga. Jag ser värre konflikter på mitt jobb (barn 1-5 år) än det där.
Kämpa Timrå!
Kämpa Timrå!
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
Janken: Jag?! Vem/vilka som gör bra ifrån sej har jag kritiserat?!?? Svälj tungan eller sett brillorna rätt!
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
Trippel njutning: kvittering, Rosa som gör det och en missad utvisning föregår målet. Nu är det hjärtflimmer i Kempis.
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
RocknRolf2: och när man snackar om Spöket !! den enögda publiken är arg...
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
mikenomad: Vet inte vad du ser eller lyssnar på... Men SR kommentatorerna säger att Timrå har spelat otroligt bra...men man måste göra mål... NU PP CJ tryck in den från blå !!
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
RocknRolf2: Som jag sa så backar jag en aning...är väl mer fundersam till nyttan av att värva en sådan klasspelare så sent på säsongen. Tar ju som sagt ett tag att bli varm i kläderna.
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
mikenomad: Det resonemanget ställer jag upp på till fullo, bredden är på tok för dålig. Jag hade hellre sett ett par förstärkningar på backsidan och en klasscenter. Det är ett skämt att vår förste center inte ens var fjärde i MoDo ifjol...
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
mikenomad: Han värvades för att undvika KS, inte för att ta oss till slutspel.
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
mikenomad: 21 mål på Pardavy? den var bra. Obegripligt att du dissar Rosa redan när alla andra ser att det är en klasspelare som faktiskt spelar bra. Kovalchuck var väl poänglös första 3-4 matcherna i Atlanda den här säsongen?
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
mikenomad: Nä, det ser ju helt hopplöst ut. Ettmålsunderläge, och tre pinnar upp. Lägg er och dö, Timrå!
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
Bragd-Birger: Ja ja...några hit eller dit..;-) Menar du att han bara gjort 7 mål?? Tycker nog han mäktat med fler än så....men jag börjar väl bli gammal o gaggig..
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
Dream Team: Fast om vi piskar BIF på torsdag räcker det med att har vi kontakt med dem. Fortsätter DIF på den inslagna vägen kan vi försöka ta oss vidare tillsammans med Mora.
Men det är tufft nu. Vi skulle behöva bonuspoängen en vinst ikväll skulle innebära. Hoppas de fortsätter gnugga och inte blir frustrerade.
Men det är tufft nu. Vi skulle behöva bonuspoängen en vinst ikväll skulle innebära. Hoppas de fortsätter gnugga och inte blir frustrerade.
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
Ambroo: Sanningen är kanske den, att inte ens en Jagr i storform räddat TIK till slutspel i år. Så jag ska kanske inte vara för hård mot Rosa utan inse att det var en rätt orealistisk (kanske onödig tom) värvning...
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
RocknRolf2: Inte intressant att spekulera i hypoteser. Verkligheten är ju den, att Rosa är hämtad for svindyra pengar för att producera under 11 matcher. Snart har en tredjedel gått utan ett smack! Det är den bistra sanningen. Pardavy gör ju ändå en del mål, tror han är uppe i 21 nu...(kanske har fel om det..)
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
Manderville: Vet inte vad det är med Sanny. Han tar offensiva utflykter som inte passar en defensivt lagd back. Att som näst sista man dribbla genom mittzon mot ett tätt Modoförsvar är inte vad jag kallar att våga under kontroll. En modoit stöter fram med klubban, och tjoffs så är spelvändningen ett faktum.. ett friläge för Modo och mål. En riktigt onödig bjudning.
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
mikenomad: Ser du inte att han och Jantunen spelar i en klass för sej? Hade hans grymma assist till Regin resulterat så hade det låtit annorlunda... Det är inte de som gör dåligt ifrån sej, det är fjärde linen i kombination med Krizans stora målvaksspel som fått oss på fall ikväll...hittils.
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
RocknRolf2: Ja, plus att DIF gärna får kvittera mot Mora. Då vi måste förbi båda lagen ifall vi vill nå åttondeplatsen, vill säga. SSK hinner aldrig ikapp. Men en torsk mot HV vore inte precis malplacerad ändå.
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
Ambroo: ja det kan man ju undra, bäst före datumet har gått ut för Gahna.
Sätt Sloan på en bananbåt till Sydamerika också.
Vad har hänt med Sanny, är kaptensbindeln för tung att bära?
Sätt Sloan på en bananbåt till Sydamerika också.
Vad har hänt med Sanny, är kaptensbindeln för tung att bära?
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
RocknRolf2: Nä...ett mål på en period känns lite väl mastigt att hämta upp o gå förbi...
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
mikenomad: aldrig i helvete att Pardavy är bättre än Rosa. Inte en suck. Vem tror du hade producerat mest över 50 omgångar?
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
Dream Team: ok. men kritiken består, Sanny måste skärpa sig. Än värre med Sloan som öht inte på plan att göra.
Annars har Timrå gjort en bra match, men som vanligt är det ju målskyttet. Två missade jättelägen av Regin/Nielsen i perioden.
plus till Jantunen-Regin-Rosa samt Wargs kedja.
Finns chans på poäng, men vi vinner inte. Så nu är det jävligt viktigt att SSK också tappar poäng imorrn.
Annars har Timrå gjort en bra match, men som vanligt är det ju målskyttet. Två missade jättelägen av Regin/Nielsen i perioden.
plus till Jantunen-Regin-Rosa samt Wargs kedja.
Finns chans på poäng, men vi vinner inte. Så nu är det jävligt viktigt att SSK också tappar poäng imorrn.
Sv: Modo - Timrå IK 2006-01-30
Manderville: Bara att inse....Modos tjecker slår våra med hästlängder..Rosa har 8 perioder utan nätkänning nu. Lika med underkänt, han har inte betalt för bra spel eller fina handleder utan för att åstakomma det som saknas i TIK...effektivitet framför motståndarmålet!
« Föregående · 669202 · Nästa »
Men nu hyfsar vi statistiken med en uddavinst!