MoDo - Timrå IK 2011-11-01
« Föregående · 1421327 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
jå1: Ja de är så tragiskt så man vill försvinna . En sån otroligt viktig match . 2-0 ledning och total kollaps
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Men dra åt helvete.. Islossning för Modo? Helt plötsligt är man effektiviteten själv
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
ÖstrandsNisse: Ser ju för fan ut som att tik redan gett upp, kämpa för bövelen!
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Raggaren Putte:Perra borde ha tagit Timeout direkt när han såg tendenserna.. Nu hann ju modo få med sig ett PP också vilket gjorde momentum svårstoppat
+ 1
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Det råder ju i alla fall ingen tvekan om att det är elitseriens absolut sämsta lag som möts idag.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Kattgubben: Det låg i luften. Vi har tappat allt efter 2-0 målet. Tvåa på varje puck och spelar fast oss i egen zon hela tiden. Måste tillbaka till det enkla så som vi startade första perioden.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Tragiskt attse Högström o Hedin.
Vad är det för fel på Högström då karln aldrig kan spela enkelt
Vad är det för fel på Högström då karln aldrig kan spela enkelt
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Jockz: Läge för timeout?
Matchbilden utvecklas i en oroande riktning.
Men vart fan kom den där utvisningen ifrån då
Matchbilden utvecklas i en oroande riktning.
Redigerad kommentar
Men vart fan kom den där utvisningen ifrån då
Redigerad kommentar
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Kattgubben: där ska inte shremp få gå in och slå pucken i mål oattackerad.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Långben:
KOm igen nu, 2-0 i PP kan bara kämpa ner dom nu och hålla undan
KOm igen nu, 2-0 i PP kan bara kämpa ner dom nu och hålla undan
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
HÄRLIGT murran! Nu har vi klarat av ett boxplay och gjort ett PP-mål i samma match.. det ni!
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
T T:
Hoppas kan man ju alltid, men det är för dåligt i PP.
Har dom nött något av PP under året, helt ostrukturerat inget konstruktivt alls, bara ingen blir skadad.
Hoppas kan man ju alltid, men det är för dåligt i PP.
Har dom nött något av PP under året, helt ostrukturerat inget konstruktivt alls, bara ingen blir skadad.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Så jäkla fin start i början med otrolig fart, sån fast att man knappt han vara i egen zon och då blev misstagen färre. sen tappa vi ALLT efter Vampens första friläge.
Snygg propp av Hedström. totalt jävla smack!
Snygg propp av Hedström. totalt jävla smack!
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
pefr: Han slarvade ganska mycket där. Han är lite, eller mycket om man så vill, nonchalant i sitt spel. Lite mer noggrannhet från honom så kan han nog bidra hyggligt. offensivt så har han en hel del kyla och spelförståelse.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Kattgubben: högström visar på klass, riktigt fina mackor där, till motståndarna.
« Föregående · 1421327 · Nästa »