MoDo - Timrå IK 2011-11-01
« Föregående · 1421398 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
ÖstrandsNisse:2 femmor? en hel match?..jojo då får man inte ha fuskat med barmarksträningen inte...:)
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
ÖstrandsNisse: Ja men då kommer skadorna med DHL....
Nä nu hoppar över från bandyn på TV4 Sport till kontåkning på Eurosport 2. Mycket intressantare....
Nä nu hoppar över från bandyn på TV4 Sport till kontåkning på Eurosport 2. Mycket intressantare....
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Modano: Sluta skriv under falsk flagg och stick till ditt eget forum!
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Kramer: Man kan spela på 10 st till exempel. De 10 som är minst dålig. Jag tycker man ska matcha som att det är sista matchen för säsongen istället för att jiddra om att serien är lång. Vi håller på att bli avhängda, 13 matcher in i serien.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Skarin: Ja men är man så jävla hjärndöd att man är på krogen några dar före en sån här viktig match då är det fan nog se bara på tant hagos helt yr titta ner i vävstolen o PANG
+ 1
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
ÖstrandsNisse: Visst men vilka fan ska dom spela då?
Man kan ju inta lira en hel match med bara 5 spelare.
Kämpa Timrå!!
Man kan ju inta lira en hel match med bara 5 spelare.
Kämpa Timrå!!
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
ÖstrandsNisse: Den stora frågan är vilka spelare tränarna ska sätta in istället?
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Det är riktigt, riktigt jävla illa det här!!!
Sedan att Hagos och Önerud kliver av gör inte det här lättare.
Hade kunnat blivit en poäng om Mat satt sitt friläge.
Visst har Riddarn räddat några mål, men jag tycker han borde ta två också.
Jag är fruktansvärt besviken!
Sedan att Hagos och Önerud kliver av gör inte det här lättare.
Hade kunnat blivit en poäng om Mat satt sitt friläge.
Visst har Riddarn räddat några mål, men jag tycker han borde ta två också.
Jag är fruktansvärt besviken!
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Jockz: Jag hade, tyvärr måste jag säga, tagit en förlustmatch mot Frölunda. Då hade Perra-Clabbe varit borta redan nu, det vågar jag nästan sätta en slant på.
När vi nu vann över serieledarna så vaggades man från föreningens sida in i någon falsk trygghet att det här kanske går ändå. Perra-Clabbe fick fortsätta, och antagligen var det så att eventuella nyförvärv inte kändes så panikartat.
Mitt största orosmoln är dock tränarna. De fixar inte det här. De spelar ju för fan spelare som är så iskall för stunden som igentligen skulle bänkas. Ser man inte det så ska man heller inte träna laget.
När vi nu vann över serieledarna så vaggades man från föreningens sida in i någon falsk trygghet att det här kanske går ändå. Perra-Clabbe fick fortsätta, och antagligen var det så att eventuella nyförvärv inte kändes så panikartat.
Mitt största orosmoln är dock tränarna. De fixar inte det här. De spelar ju för fan spelare som är så iskall för stunden som igentligen skulle bänkas. Ser man inte det så ska man heller inte träna laget.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Undra hur många matchers avstängning Jonte får då, såg ut som han träffa huvet på Hagos
+ 1
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
RubinCarter: Symötet på krogen i lördags gör ju det inte enklare att vinna tant hagos ett praktexemplar på det.
+ 1
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
bobrov: Inte då, det kommer ta några år till innan de försvinner. Allt som sker i klubben går i slow motion tempo du vet, lite sirap har tagit tag i prylarna.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Jockz: Det är väl det enda positiva med ett förlust res. att perra-classe försvinner
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Hälge: Timrå är så dåliga att man blir rädd på riktigt!!!
Hoppas att man fixar kvalserien bara, men med detta backspel så kommer det att bli tufft, oerhört tufft!
Hoppas att man fixar kvalserien bara, men med detta backspel så kommer det att bli tufft, oerhört tufft!
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Inte nog med att vi spelar dåligt, vi är även så snäll att vi ger bort pucken också.
Dålig hockeymatch mellan två dåliga hockeylag !
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
RTS: Tyvärr är inte Perra rätt person att se det. Däremot kan man tycka att Nubben skulle kunna se det och säga till Perra. Men nej då. Ta upp Edlund och skicka Högström och Hedin åt helvete!
*så less på detta fi**spel*
*så less på detta fi**spel*
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
superfalle:
Nu är det bara blåställ på.
Fattar inte varför Perra envisas med en PP-uppställning som inte funkar.
Nu är det bara blåställ på.
Fattar inte varför Perra envisas med en PP-uppställning som inte funkar.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Så går det när man leker kungar och gå på¨krogen efter en seger men det tål inte inavel höra utan det ska raderas .......
+ 2
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
jå1: Ja de är så tragiskt så man vill försvinna . En sån otroligt viktig match . 2-0 ledning och total kollaps
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Men dra åt helvete.. Islossning för Modo? Helt plötsligt är man effektiviteten själv
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
ÖstrandsNisse: Ser ju för fan ut som att tik redan gett upp, kämpa för bövelen!
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Raggaren Putte:Perra borde ha tagit Timeout direkt när han såg tendenserna.. Nu hann ju modo få med sig ett PP också vilket gjorde momentum svårstoppat
+ 1
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Det råder ju i alla fall ingen tvekan om att det är elitseriens absolut sämsta lag som möts idag.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Kattgubben: Det låg i luften. Vi har tappat allt efter 2-0 målet. Tvåa på varje puck och spelar fast oss i egen zon hela tiden. Måste tillbaka till det enkla så som vi startade första perioden.
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Tragiskt attse Högström o Hedin.
Vad är det för fel på Högström då karln aldrig kan spela enkelt
Vad är det för fel på Högström då karln aldrig kan spela enkelt
Sv: MoDo - Timrå IK 2011-11-01
Jockz: Läge för timeout?
Matchbilden utvecklas i en oroande riktning.
Men vart fan kom den där utvisningen ifrån då
Matchbilden utvecklas i en oroande riktning.
Redigerad kommentar
Men vart fan kom den där utvisningen ifrån då
Redigerad kommentar
« Föregående · 1421398 · Nästa »