Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
« Föregående · 428264 Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
jalla_:
Ja! Nu verkar Z kedjan ha lossnat oxå!
Men Hallin har varit vass!
Ja! Nu verkar Z kedjan ha lossnat oxå!
Men Hallin har varit vass!
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Kikar lite på de andra matcherna oxå, Henriksson är på besök "hemma" i Lule, han höll tätt i .......15 sek. Värre än Danielsson, han höll tätt i 23 sek iallafall.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: ¨Timrå - Modo, ooh nån match vi inte vet om eller? ;)
whatever, nu äre Mora som ska besegras!
0-3 tipset
whatever, nu äre Mora som ska besegras!
0-3 tipset
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: Ren skit är det. Påtända tyskar som leker med en dator. ; )
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Pucken är släppt, Mora vinner första tekning. Offside efter 9 sek.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Verkar som att ankorna kommer in på isen nu. Om det nu är deras intro.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: Titta in på TV4 Mitts hemsida så kanske den kommer där så småningom.
Länkar:
http://www.tv4.se/mitt
http://www.tv4.se/mitt
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
tjobba: Nej, matchbilder från Timrå - MoDo skulle enligt TV4 komma ikväll. Sen hur dagvilla TV4 är, och vad man egentligen kommer att ha anledning att visa ikväll, det förtäljdes aldrig.. ;)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Dream Team: du menar Timrå - Mora.. 22.15 sporten ?
För övrigt så finns ju hockeykväll :)
För övrigt så finns ju hockeykväll :)
Mora IK - Timrå IK 2004-10-04
Snart dags för match då och möte med nykomlingen Mora. En garanterat tuff historia, där viljan att ta upp kampen nog som vanligt blir avgörande. Bara att hoppas att matchen senast som Timrå har i benen är till förmån gentemot Mora, som ju har vilat sedan i torsdags.
Det var precis en intervju med Kent Manderville på de lokala nyheterna på TV4, men klantig som man är så missade jag godbiten.. attans! Jaja, det lär väl gå att hitta den nånstans sen.
För övrigt skulle TV4 återkomma med matchbilder från mötet Timrå MoDo ikväll.... HEJA!
Det var precis en intervju med Kent Manderville på de lokala nyheterna på TV4, men klantig som man är så missade jag godbiten.. attans! Jaja, det lär väl gå att hitta den nånstans sen.
För övrigt skulle TV4 återkomma med matchbilder från mötet Timrå MoDo ikväll.... HEJA!
« Föregående · 428264
Som nostalgiinfo kan nämnas att det är inte länge sedan Timrå fick stryk av Mora i ett playoff till kvalserien.