Nu fick vi PP, välförtjänt enligt mig. Nu blir det 1-1 och omstart av matchen, mentalt sett.
Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
« Föregående · 994989 Till forumet
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Jensen_12: vem är förvånad över lagets inställning längre denna säsong och speciellt i början av matcherna. Hur många matcher har vi bjudit motståndarna på mål dom första 5 min.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Jensen_12: Ja de var ju en bra start.
Det är då faan i mej otroligt att vi ska vara så förbannat dåliga i matchstarterna på bortais
Det är då faan i mej otroligt att vi ska vara så förbannat dåliga i matchstarterna på bortais
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Rooster23: Fast jag kanske skiter i det. 1-0 till Mora redan nu. Detta kan bli tråkigt....
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Jensen_12: Fan. Jag ska ta och ladda ned ett nytt Sopcast då. Kul att du kan se i alla fall.
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
kennas: Ja, du måste ladda ner ett program som heter sopcast och ett som heter VLC media player. Resten står på www.myp2p.eu
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Steff: Jo men även fast han är en Morakille kan han ju spela på ett annat ställe, vasaloppet kör ni de fortfarande ?
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Snoop: Japp,Han är för inbiten MORAPOJK.......Nästa stora spelare i TRE KRONOR...Han har allt....Honom släpper Simons inte.....Blir en sportchef här nästa säsong :)
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Steff: Enligt kvällsblaskan är han överens om ett längre kontrakt med TIK, är det bara om ni åker ur de ?
Sv: Mora IK - Timrå IK 2008-03-01
Steff: En buss iaf härifrån, sen är det väl tik fans som är bosatta runt Mora också:)
« Föregående · 994989