Gå in och rösta , själv tycker jag att man borde se över alternativet istället för att lägga ner en massa pengar på att fixa till den som redan finns. Kommer troligtvis att inte att bli något dyrare i det långa loppen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
istället för att lägga ner en massa pengar på att fixa till den som redan finns. Kommer troligtvis att inte att bli något dyrare i det långa loppen