Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
« Föregående · 2580622 · Nästa » Till forumet
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Jag är uppriktigt sagt överlycklig om vi får nytt kontrakt. Godnatt!
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
bar mofftak: Jag hade varit mer orolig om vi spelat kasst i matcherna, det som saknas är målen. När det väl släpper kom det blir en riktig fontän******
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Bragd-Birger: exakt min tanke också, starka killar mot Örets tyngd...
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
bar mofftak: Håller med till 101 %
Grabbarna gör en kanonmatch men tränaren har ingen känsla för vilka som skall spela i viktiga lägen.
Grabbarna gör en kanonmatch men tränaren har ingen känsla för vilka som skall spela i viktiga lägen.
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
roger_sundsvall: Klart som fan att det är rättvist, 3:e matchen i rad vi förlorar för att vi inte kan göra mål. Motståndarna är bättre på det, HELT jävla rättvist.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Fy fan vad pinsamt. I de mest avgörande lägena gör vi inte ett ordentligt jobb. Först vid 2-2 sen nu i förlängningen. Likadant varje match nu på slutet.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
JJ ska väl ha den......aja bara upp på sadeln igen på lördag. 41 skott borta mot gnällbältet är ju alltid nåt.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Smokey: de är så jävla uselt att man inte kan tro de. Kapanen bör ge sig ut efter en ny tränare
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Sinnessjukt och lyckas torska igen trots över 40 skott SKANDAL
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Det kunde man ju sätta en hörntand på. En till match med <5% skotteffektivitet bokförs.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
torsk på lördag också.
Kan inte kalla dessa matcher för rån längre när vi spelar som vi gör i 3e perioden.
Kan inte kalla dessa matcher för rån längre när vi spelar som vi gör i 3e perioden.
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
vonDöbeln: Påminn mig igen; varför har Dahlén Timrås dyraste kontrakt någonsin?!
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Vilken jävla coachning där på slutet med Jonte och Rindell samtidigt. 💪
+ 9
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
roger_sundsvall: Jag tycker faktiskt det var rättvist. Våra tränare begår samma misstag om och om igen och förväntar sig en annan utgång.
+ 6
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Nu skiter jag i hockey på ett tag.
Vill inte se nåt mer av det här.
Det finns inga hedersamma förluster! Bara skit o piss!
Hejdå på ett tag!
Vill inte se nåt mer av det här.
Det finns inga hedersamma förluster! Bara skit o piss!
Hejdå på ett tag!
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Helt rätt!
När Timrå match efter match är bra och leder men ändrar sitt sätt att spela till att förvalta.
Då får man fan skylla sig själva!
Örebro ger sig själva momentum och vi kollar på.
Loser mentalitet!
Timråhockey hela matcherna tack!
När Timrå match efter match är bra och leder men ändrar sitt sätt att spela till att förvalta.
Då får man fan skylla sig själva!
Örebro ger sig själva momentum och vi kollar på.
Loser mentalitet!
Timråhockey hela matcherna tack!
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Rallarn: Dahlens JÄVLA såsande i defensiva arbetet är ett jävla skämt.
+ 8
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Det är verkligen helt otroligt.
Jag KRÄVER en ursäkt från klubben.
Jag KRÄVER en ursäkt från klubben.
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Forsmark drog en utsidan stolpe när Enroth vilade…
2 cm och den matchen var över…
Timrå har inte marginalerna med sig i höst…
När alla Timrå supportrar har vinterdäcken på så kommer det börja studsa rätt.
2 cm och den matchen var över…
Timrå har inte marginalerna med sig i höst…
När alla Timrå supportrar har vinterdäcken på så kommer det börja studsa rätt.
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Dubbeld: Gång på gång när vi spelar bättre än moståndarna blir vi rånade på 3 p. Jag orkar inte
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Känner att man är för tveksamma i skottögonblicken. Vet inte vem det är men killen som går upp på skottet gör det halvhjärtat sen blir det flipperspel resten av puckens bana. Ska man täcka skott ska man göra det och skära av vinkeln inte stå halvvägs mellan och göra en halvhjärtad insats.
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Från jävla ångest till skräckfilmshockey.
Timrå IK i nöd och lust. Ge oss rättvisa och frid! Nu!
Timrå IK i nöd och lust. Ge oss rättvisa och frid! Nu!
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Olli Hahl: Man pallar inte med hur många hedersamma förluster som helst. För nog lär vi åka hem med 1 pinne idag.
+ 3
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Modotorsk och Oskarsvinst. Tar vi 2 pinnar så är jag nöjd med kvällen.
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
erathoo: man blir då jävlas trött, hur hur kan man inte ta timeout??
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
{9037}: Vilket turmål! Jag dör.
Han styr pucken på Lyytinens höft och in i mål.
Hockey ÄR en skitsport! Hata allt!
Han styr pucken på Lyytinens höft och in i mål.
Hockey ÄR en skitsport! Hata allt!
+ 4
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
bar mofftak: För jävligt! Kunde inte Forsmarks fösare fått gå in…. Jag stänger också av!
+ 1
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
vonDöbeln: du kan va lugn, sonen ska in i övertid nu och missa sin markering och fullända bedrövelsen
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Bee: Fy fan vad straffad Timrå blir gång på gång. Helvetes jävla skit. Samma visa igen och igen. Ineffektivitet deluxe.
+ 2
Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-10-12
Nope…
Vi klarar inte av att stå upp mot Björninen på två tekningar…
Han gör samma sak varje gång.
Tekar som om han har skottläge.
Vi klarar inte av att låsa det.
Haha
Jaja ångesten fortsätter…
Vi klarar inte av att stå upp mot Björninen på två tekningar…
Han gör samma sak varje gång.
Tekar som om han har skottläge.
Vi klarar inte av att låsa det.
Haha
Jaja ångesten fortsätter…
+ 1
« Föregående · 2580622 · Nästa »