Peter Regin förlänger
« Föregående · 952921 Till forumet
Sv: Peter Regin förlänger
Bragd-Birger: Ah, låter bra det. Nu vill jag att fler följer Regin och skriver på tidigt.
Sv: Peter Regin förlänger
Maggan: låter bra det... fy fan va tråkigt med uppehåll ... även om det kom lägligt..
Sv: Peter Regin förlänger
Bragd-Birger: Möcket möcket bra, vi får hoppas på fler presenter framåt veckan då från Nubben?
Sv: Peter Regin förlänger
Då va en center kontraktererad, jag hoppas också att detta bara är början på alla spelare som vill och kommer förlänga :)
Sv: Peter Regin förlänger
Bragd-Birger: Skönt! Han har verkligen utvecklats till denna säsong, men som andra medlemmar redan sagt så kommer han bli ännu bättre nästa säsong. Riktigt bra att han stannar!
« Föregående · 952921
Bra agerat Nubben!!1