1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Ramsa!


Ramsa!
Kom att tänka på en sak. Vad är det för idioter som startar ramsan " Vi är Timrå och vi ger aldrig upp" när ställningen i matchen är oavgjord. Exempelvis så hände detta sist mot Brynäs när dom hade kvitterat till 2-2. Det är väl klart som fan att man inte ger upp när matchen är oavgjord! Nä...lite taktkänsla tack! Det är väl bättre man skriker "Kämpa Timrå" eller nått isåfall. Det är nästa så att man skulle ta fram Johan Tornbergs klassiska kommentar....

« · 596457
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.