KORITFW: Lundström måste vara skadad.
Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
« Föregående · 1539455 Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
nu har jag tagit ansvar.
vareviga gång jag väl klickar på tippa länken o sätter en trea på timrå ik så blir vi nollade...
nu har jag tippat 14-1 till rögle. det borde således vara klart inför ikväll...
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-12-03
Hälge: Kunde vi ta 3 poäng där nere i september så ser inte jag något hinder för att det skall vara möjligt att göra igen. Dessutom med självförtroende efter segern mot Luleå i lördags. Det enda som talar mot är väl att RBK ligger efter oss i tabellen. Det om något är Timrå IK's akilleshäl som det verkar.
+ 1
« Föregående · 1539455
