Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
« Föregående · 2586495 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Är inte Nord riktigt triggerhappy med pipan på hemmalaget nu för nästa utvisning så kommer jag tappa det. Tar man den utvisningen efter att egentligen ha gett hemmalaget 2 mål med dubbla 5 mot 3 genom en abuse, då rättar man till sin jävla kränkthet.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Olli Hahl: sällan man får spela mot ett sånt här dåligt Rögle och Timrå glider runt på en skridsko. Förberedelserna inför den här matchen kan man ju såga redan nu, så usel energi från Timrå. Vi ger bort matchen.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Helt rätt!
Vi är typ magsjuka!
Pääjärvi vill inte åka ända till båset.
Så han skippar sin mjuka enkla lyftning ur zon…
Nä det här blir torsk om man inte börjar kriga och föra skiten!
Vi är typ magsjuka!
Pääjärvi vill inte åka ända till båset.
Så han skippar sin mjuka enkla lyftning ur zon…
Nä det här blir torsk om man inte börjar kriga och föra skiten!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Zäta75: Börjar ju med att vi inte får ut pucken i första läget. Kom igen Timrå!
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Olli Hahl: Ännu en usel resning ur egen zon. Skärpan i passningsspelet måste UPP.
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Billig jävla utvisning men där måste Pääjärvi spela bättre.
Han har all tid i världen att spela ut men misslyckas fullständigt
Han har all tid i världen att spela ut men misslyckas fullständigt
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Dubbeld: Hur solklar och dum som helst, klubban mellan benen, och dyrt vart det..
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Har inte sett nåt. Det första man ser är en konstig utvisning på Mieho.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
JonteD: Lite avslsget. Rögle är livrädda att förlora/göra misstag och vi spelar som lag stabilt men inget extra händer framåt o lite halhjärtat framåt.
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
JonteD: Lustigt, jag tänkte just skriva samma sak. Ett mål skulle göra underverk för den här föreställningen.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Woody Jokinen: Nu lär ja väl jinxa men fan va mkt bättre vi är än Rögle 🥳🥳
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Rip Kirby: satan vilket trött spel. Forsmark är tröttast av alla. Tempot i den här matchen måste vara lägst i år.
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Nån större underhållning är de ju inte . Första målet hemskt viktigt idag
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Rip Kirby: Gillar inte Juolevis kroppsspråk när han gör missar ibland. Hänger med huvudet efter avblåsningar. Sett han göra det 4-5 gånger nu.
Överlag en rätt dålig hockeymatch detta. Dålig passningspel från bägge lag.
Överlag en rätt dålig hockeymatch detta. Dålig passningspel från bägge lag.
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Andersson: Ni får säga vad ni vill men jag tycker Hållander är skitbra! Jag är rätt säker på att han kommer att bli ännu bättre vad det lider.
+ 9
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Tom Topp: kanske TV4 som är sämre på att placera ut mikrofonerna i hallen?
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Sputnik: loj ja.
Men om jag ska va nöjd så faller vi inte in i ett anpassat mode efter Ooooouuuuuuuöööögle utan jag vill se mer av det som varit Timrå på sistone!
Nu kör vi!!!!!!
Men om jag ska va nöjd så faller vi inte in i ett anpassat mode efter Ooooouuuuuuuöööögle utan jag vill se mer av det som varit Timrå på sistone!
Nu kör vi!!!!!!
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Kul att se Juel, stabil! Men vad är det med skånepubliken? Har för mig att dom brukar ha bra ös i den där hallen!
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Vi är starkare, men har ju inte fått se det på grund av riktigt odisciplinerade utvisningar.
Nu borde vi kunna höja upp och köra över de här danskarna!
Nu borde vi kunna höja upp och köra över de här danskarna!
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Söderöver: Tror man gick ut lite för defensivt i tänket att Rögle skulle gå ut starkt, men vilken räddning av juel. Hartmans klantiga utvisning är väl nåt han alltid gör i frustration, så hade varit bra om han får stänka dit en puck.
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Söderöver: Förutom Rögles PPn så är det väl vi som för matchen? De har ju knappt några skott på mål.
Rätt loj match överlag, både läktarn och spelarnas prestation på isen intäknat.
Rätt loj match överlag, både läktarn och spelarnas prestation på isen intäknat.
+ 4
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Söderöver: Tycker det såg bra ut fram till att Barre sköt perioden i sank. Bara att repa sig i pausen nu.
+ 5
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
mattias - 74: ja det den här perioden var dyr.
Men Timrå är med i matchen.
Hoppas att man samlar ihop sig lite i pausen och kommer ut lite mer resoluta.
Jag tyckte Timrå såg betydligt mer tävlingssugna ut mot Malmö.
Släpp handbromsen och kör nu!!!
Men Timrå är med i matchen.
Hoppas att man samlar ihop sig lite i pausen och kommer ut lite mer resoluta.
Jag tyckte Timrå såg betydligt mer tävlingssugna ut mot Malmö.
Släpp handbromsen och kör nu!!!
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Zäta75: Något säger mig att Rindell sätter en till i dag. Kanske dags för Hållander också?
+ 5
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
bar mofftak: Själv hade jag varit alldeles skogstokig om jag höll på Rögle. Vad pysslade dom med i pp i 5 minuter och dessutom 5-3 i 2 minuter?
+ 5
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
bar mofftak: Jag gillar vårt spel. Vi är stabila och bättre än Rögle i 1a. Nära att Juolevi fick sätta den på slutet. Rindell fortsatt het
+ 8
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
{9908}: Juel har startat förtroendegovande och med ett helt annat lugn, vinsten ser ut att ha gjort honom gott!
Kan inte sluta störa mig på Åke Ungers uttalande av Juolevi bara! 😅
Kan inte sluta störa mig på Åke Ungers uttalande av Juolevi bara! 😅
+ 8
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Erre92: Fan vad förbannad jag blev på Hartmann. Vi tappade allt momentum på grund av hans idioti.
Sånt där kan man syssla med om man är 22 och en talang, inte när man ska vara som bäst vid 29.
Sånt där kan man syssla med om man är 22 och en talang, inte när man ska vara som bäst vid 29.
+ 9
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Kerstin_k: Starkt 3-5, även om man sätter ölen i halsen varje gång Didrik täcket skott. Bra av Juel också. Och jäklar vilket fart OJ har på skridskorna i år!
+ 6
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-10-21
Trots att man jävligt starkt klarat 5-3 i två minuter tycker jag inte att Timrå visar någon vidare inställning ikväll…
Dåligt tekat och dåliga närkamper.
Håglöst passningspel.
Jag hade önskat att dom kom ut och red mer på vågen efter bp och haft mer energi.
Hanzls passningsspel… vad har hänt? Chanspassa ett blä pass på offensiv blå vid ingång? Vila om BP är kvar! Vi har folk…
Dåligt tekat och dåliga närkamper.
Håglöst passningspel.
Jag hade önskat att dom kom ut och red mer på vågen efter bp och haft mer energi.
Hanzls passningsspel… vad har hänt? Chanspassa ett blä pass på offensiv blå vid ingång? Vila om BP är kvar! Vi har folk…
+ 3
« Föregående · 2586495 · Nästa »