Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
« Föregående · 2627873 · Nästa » Till forumet
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Synct: tänkte precis Lander gjorde sitt bästa byte denna säsong
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
SPOODI: vi hjälper ju er? Snart har vi bytt plats i tabellen, vi tar kvalet.
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
bar mofftak: Alltså när vi har bra lägen och får pucken till skänks varför är vi då så obeslutsamma och tar dåliga beslut/ger bort pucken? Obegripligt
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Spelarna se så nerviga ut i egen zon. Håller hårt i klubban och kan inte spela sig ur situationer
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Kerstin_k: Känns som om han kostat oss många mål åt fel håll...
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Är mögle så här effektiva , då blir det en lång kväll . Edit vårt usla BP
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Rip Kirby: kört redan. Finns ingen inställning. Osar negativ energi så de sjunger om det runt föreningen
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Rip Kirby: så jävla speldumma backar i match efter match, hur svårt ska det vara att hitta sin markering i ett statiskt jävla försvar?!
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Kan man gissa vem det var som lät en Mögle spelare stå fri framför JJ igen?
..Rutinen själv
..Rutinen själv
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Rip Kirby: Jag slår över på Leksand Modo, måste bryta mönster här
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: Tidigt, som sagt. Otroligt försvarsspel. Erixons gubbe?
+ 3
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: Fem minuter in och Rögle åker åttor. Och BP på det. Jisses...
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Ingen synpunkt på hakningsutvisningen, men en mycket tydligare diving får man leta efter med ljus och lykta.
Båda benen går inte av för att man får en klubba på handskarna
Båda benen går inte av för att man får en klubba på handskarna
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
erathoo: Får ingen bra känsla, är dock lite tidigt inne i matchen erkänner jag.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Synct: Och Utvisning direkt på Dahlen. Nu lär det ringa tidigt som vanligt haha
RED 1-0 efter 4 min
Varför känns det redan kört?
RED 1-0 efter 4 min
Varför känns det redan kört?
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: vore trevligt om det kunde ramla in några puckar i motståndarkassen, en 3-4 st vore lämpligt
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Kerstin_k: Rent slentrianmässigt tog man på sig matchtröjan nyss. Känns som det kvittar fullständigt om den är på eller av. Sällan har man väl känt en större uppgivenhet. Jaja, vi ska väl lira om det iallafall. Kämpa Timrå!
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: Rögle har som standard till att börja med att 1 barn per vuxen går gratis, så 2 föräldrar kan ju ta med 2 barn.
De gör en del på priset 👍
De gör en del på priset 👍
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Andersson: Otroligt att Rögle lyckas locka så mycket mer publik än oss och ha bättre tryck. Vi borde kunna minst lika bra
De få Timråiter som är där hörs bra
6 poängs match ikväll gubbar. 10 eller 4p kan skilja lagen åt efter matchen
De få Timråiter som är där hörs bra
6 poängs match ikväll gubbar. 10 eller 4p kan skilja lagen åt efter matchen
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: Viktiga poäng nå jävulskt på spel. Ändå känner jag mig ganska ointresserad av matchen.
Förhoppningsvis kan dom chocka och vinna.
Förhoppningsvis kan dom chocka och vinna.
+ 7
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: Svammelgubbe, kan sitta och prata nonsens helt plötsligt vid en målchans
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
DenRöda: Åke Unger är ju ok. Han visar alltid känslor och skriker vid mål och chanser iaf. Kunde vara bättre påläst
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: Jag har legat i den toppen de senaste 15 åren typ. Stört skiten ur en massa garanterat men who cares. Har överlevt merparten 😂
+ 1
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
mikenomad: Otroligt om.det är pga det. Någon som har haft kontakt med sputnik som vet varför han lämnade? Och skrev han ett inlägg om varför?
Kan han återaktivera sitt konto om han avslutat det eller måste man skaffa ett nytt?
Du och jag borde ju också tagit illa åt oss isf som ligger 1a och 2a i antal inlägg senaste året 😉😂
Kan han återaktivera sitt konto om han avslutat det eller måste man skaffa ett nytt?
Du och jag borde ju också tagit illa åt oss isf som ligger 1a och 2a i antal inlägg senaste året 😉😂
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Modano: Över två på Rögle? Du skämtar med mig aprillo?!? Hahahahaha vilka pårökta jävla nollor sätter ett sånt odds? Bara att banka 🤑
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: Det fälldes några spydiga kommentarer här om hur frekvent vissa skrev inlägg och jag har känslan att han försvann efter det
+ 7
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
mikenomad: Bara ladda en lax på Rögle så jävla gratis 0dds 2.13 mot vårat överskattade lag som inte många fatta att de är inte något topp 6 lag. Svaga mjuka Backar 3-4 godkända Forwards ålderstiget snälla svaga mjuka så in i helvete 6-7 som håller resten kan dumpas brytas med. Nöjd jag om det blir PLAY IN
+ 2
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
Zäta75: men sputnik skrev att han skulle återkomma när timrå storvann?
« Föregående · 2627873 · Nästa »