SCA cupen 2013
« Föregående · 1585180 Till forumet
Sv: SCA cupen 2013
Timrå Icon: Ni får väl inte köra i vitt ens om ni skulle vilja. Färgat på hemmaplan och vitaktigt borta. Rögle var inte glada ifjol då de tvingades ha svart-grönt hemma istället för det klassiska vita.
Sv: SCA cupen 2013
Hahl Bundy: Kötta! Skada! Rasera!
Var det en slump att jag avslutade med titeln på Rymdimperiets platta? Eller spelade min sjuka hjärna mig ett spratt?
Var det en slump att jag avslutade med titeln på Rymdimperiets platta? Eller spelade min sjuka hjärna mig ett spratt?
Sv: SCA cupen 2013
Dream Team: Ja jag bokade den här platsen i kön redan för ett år sedan så jag känner mig ganska förberedd.
Men vad tror ni; OM vi mot förmodan skulle vinna ikväll så lär vi väl köra med vita tröjor hemma hela säsongen?
Nästan så man skulle ta en förlust ikväll om det var så...
Kan man anti-jinxa mer?
Men vad tror ni; OM vi mot förmodan skulle vinna ikväll så lär vi väl köra med vita tröjor hemma hela säsongen?
Nästan så man skulle ta en förlust ikväll om det var så...
Kan man anti-jinxa mer?
Redigerad kommentar
Sv: SCA cupen 2013
Timrå Icon: Exaktemente. Annars känner jag att det faktiskt är lite kluvet att återigen vackert ställa sig i bakgrunden som det lägre placerade laget främst ikväll, men även på fredag. Ja, att vi utan minsta tvekan ligger bakom Leksand blev vi väl varse i helgen, om inte annat. Men Modo var vi ju nära? Mm.. möjligt, men vi bör vackert ställa oss i kön numer, tyvärr känns det väl lite så. Om vi backar till SCA-cupen under -80- och -90-talen så var det en bragd (!!1!) om vi ens var i närheten eller tog poäng mot ett elitserielag.
Då är då och då är nu, lite så känns det. Jag börjar så smått ta in och acceptera vår plats i kön.
Då är då och då är nu, lite så känns det. Jag börjar så smått ta in och acceptera vår plats i kön.
Redigerad kommentar
Sv: SCA cupen 2013
Timrå Icon: "Herre på täpp..!!!" ..eller inte!
Vi får klara oss utan André Hult i afton. Klokt att spara honom ett par dagar till tycker jag.
Vi får klara oss utan André Hult i afton. Klokt att spara honom ett par dagar till tycker jag.
Sv: SCA cupen 2013
Ante inför morgondagen.
Nån som vet hur de nya vita tröjorna ser ut? Annars får vi se imorgon.
Nån som vet hur de nya vita tröjorna ser ut? Annars får vi se imorgon.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: SCA cupen 2013
Skarin:
Är tveksam om det nu är puben i B-hallen du menar. Jag har i och för sig inte varit på SCA Cupen på 6-7 år men senast så var det inte kul att hänga i puben då jag blev både hotad och trakasserad av Sundsvallssupportrar.
SCA cupen 2013
Nu har jag tjackat plåtar och är taggad som fan så nu tycker jag det är dags för en uppsnack/pepptråd! Var träffas Timråsupportrar innan Gärdematcherna?
+ 2
« Föregående · 1585180
Vad trevligt med hundraprocentigt Modofokus i sändningen!
Apropå de nya tröjona, jag är inte övertygad...