Semifinal 2008
« Föregående · 1018302 · Nästa » Till forumet
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon:
Han dricker förmodligen inget starkare än hallonsaft heller. Det är nog därför.
Han dricker förmodligen inget starkare än hallonsaft heller. Det är nog därför.
Sv: Semifinal 2008
Laban: Det finns en bra kille i erat lag som jag ser upp till. Det är Johan Davidsson. Han skulle aldrig figurera i pressen kring någon "fylleskandal". Han har vett att hålla sig undan och välja sina tillfällen. En kanonkille. Ett sällsynt undantag.
Sv: Semifinal 2008
evert_38:
Så fort Jämtin rör pucken i kväll bör klacken stämma upp i TKU:s Quinna.....
Så fort Jämtin rör pucken i kväll bör klacken stämma upp i TKU:s Quinna.....
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: det är ju synd om han .. kristen å så arg hur kan det vara möjligt ? det kanske är för att melin drack upp allt nattvardsvin ? vem vet vem vet ;)
Sv: Semifinal 2008
Laban: Fortsätt tro på dina egna du. En omorolisk individ ellewr kriminell försöker alltid rädda sitt egna skinn genom att neka i sten tills motsatsen är bevisad.
Sv: Semifinal 2008
Ikväll ska det visas för smålänningarna hur ett riktigt nirvana möte hålls!
Deras hålligångfrälsningsstuk som dom är vana vid kommer att likna en dödsmässa på cipramil.
Nu kör vi!
Deras hålligångfrälsningsstuk som dom är vana vid kommer att likna en dödsmässa på cipramil.
Nu kör vi!
Sv: Semifinal 2008
hahaha fick just en skön flashback från första semin..
typ 10-15 minuter före match så kommer det ett gäng kavajnissar och sätter sig bakom mig. hör att de pratar småländska. Visar sig vara Fredrik Stillman och kompani. Han var väl sådär nöjd hehehe......Det var rätt roligt att lyssna på honom, Timrå hade bara tur hela tiden och domaren var en idiot när han tog HV-utvisningar och när han inte to Timråutvisningar. Kan tänka mig att han var lite mer objektiv och ödmjuk när han intervjuades av Canal plus i första paus.
Det gick ju inte heller att låta bli att vända sig om och jubla när Timrå gjorde mål, eller försiktigt påpeka vilka fina grabbar de har i Könjöping som Ledin och Jämtin.
typ 10-15 minuter före match så kommer det ett gäng kavajnissar och sätter sig bakom mig. hör att de pratar småländska. Visar sig vara Fredrik Stillman och kompani. Han var väl sådär nöjd hehehe......Det var rätt roligt att lyssna på honom, Timrå hade bara tur hela tiden och domaren var en idiot när han tog HV-utvisningar och när han inte to Timråutvisningar. Kan tänka mig att han var lite mer objektiv och ödmjuk när han intervjuades av Canal plus i första paus.
Det gick ju inte heller att låta bli att vända sig om och jubla när Timrå gjorde mål, eller försiktigt påpeka vilka fina grabbar de har i Könjöping som Ledin och Jämtin.
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon:
Innan du spyr galla på Hv och dess organisation är ett
tips att sätta sig in i ämnet innan du kommer med dina
äckliga påhopp...
Så här ligger det till i historien om "´Fylleskandalen"
Melin/Petrasek var i Malmö i onsdags och såg på
MIF i kvalserien.Enligt Gunnarssons vattentäta källa
såg han Melin/Petrsek i Malmö i Lördags(se Påskafton)
dessutom onyktra,hur går ekvationen ihop????
Scenario: Hv spelarna åkte ner till Malmö på Lördagen
för att se på MIF när Mif inte spelade och tänkte men hallå!!
då kan vi gå ut och supa skallen av oss i stället.Hv spelarna
tänkte att det är bara typ ett dygn innan match i en semi
det är inte så viktigt..
HÖGST SANNOLIGT..NOT
Innan du spyr galla på Hv och dess organisation är ett
tips att sätta sig in i ämnet innan du kommer med dina
äckliga påhopp...
Så här ligger det till i historien om "´Fylleskandalen"
Melin/Petrasek var i Malmö i onsdags och såg på
MIF i kvalserien.Enligt Gunnarssons vattentäta källa
såg han Melin/Petrsek i Malmö i Lördags(se Påskafton)
dessutom onyktra,hur går ekvationen ihop????
Scenario: Hv spelarna åkte ner till Malmö på Lördagen
för att se på MIF när Mif inte spelade och tänkte men hallå!!
då kan vi gå ut och supa skallen av oss i stället.Hv spelarna
tänkte att det är bara typ ett dygn innan match i en semi
det är inte så viktigt..
HÖGST SANNOLIGT..NOT
Sv: Semifinal 2008
evert_38: Det låter som en kalasbra idé tycker jag ;) Det står ju skrivet FJOLLA i pannan på karln.
Sv: Semifinal 2008
evert_38: Skål på dig lover! Ikväll pissar vi in vårt revir ytterligare. Här ges jävlar ingen respit. Åt h-e med hela patrasket!
FORZA TIMRÅ!
FORZA TIMRÅ!
Sv: Semifinal 2008
tk75: Och Björn "Diving" Melin skall vi ju inte snacka om. Skicka honom till Maldiverna vetja.
Sv: Semifinal 2008
tk75: Petrasek är en ryggradslös kärring som jag inte ger mkt för. Han är ju inte känd för att ha någon hjärna precis.
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: joo så är det nog men att en ass kapten skulle göra göra sån sak innan en semifinal .helt sjukt
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: Håller med, de var kul att se att han grinade i pressen och tyckte Tenkrat var taskig.
Sv: Semifinal 2008
Skarin: Sundsvall formligen kokar av arrangemang av olika slags !!
ut och rör på påkarna gott folk ! Det är ett smörgåsbord som få städer i Sverige kan lägga upp och då menar jag allt från sport till livemusik och allt därimellan ! !
Ikväll står man och skriker i klacken, imorgon på Satur Green Fever galan på Pipeline, på måndag IP och giffarna ! jag bara njuter !!!! ha kul är livets mening.... 3-1 ikväll - på tå alla Tikare, ikväll sluter vi leden !
ut och rör på påkarna gott folk ! Det är ett smörgåsbord som få städer i Sverige kan lägga upp och då menar jag allt från sport till livemusik och allt därimellan ! !
Ikväll står man och skriker i klacken, imorgon på Satur Green Fever galan på Pipeline, på måndag IP och giffarna ! jag bara njuter !!!! ha kul är livets mening.... 3-1 ikväll - på tå alla Tikare, ikväll sluter vi leden !
Sv: Semifinal 2008
Laban: Proffsigt? Vart fan då någonstans? I arslet? Jag litar ju mer på Janne Gunnarsson än vad jag någonsin kommer göra på någon som säger sig företräda HV71. Ni är så äckligt godtyckliga att man bara vill spy. Så länge det gagnar er så spelar ni med annars är ni oskyldiga och frommare än Messias.
Städa upp i egna led och agera kraftfullt mot era interna prooblem innan ni hänger ut andra i pressen.
Städa upp i egna led och agera kraftfullt mot era interna prooblem innan ni hänger ut andra i pressen.
Sv: Semifinal 2008
Information från HV71
Med anledning av f.d. tennisspelaren och numera sportjournalisten Janne Gunnarssons uttalande i radio gällande David Petrasek och Björn Melin, som uppmärksammats av kvällspressen vill HV71 meddela följande.
- Vi har pratat med de utpekade spelarna och kan konstatera att det som sagts och skrivits är helt felaktigt. Spelarna var inte på plats i Malmö i lördags såsom påståtts. De har inte gjort några felaktigheter och har HV71:s fulla förtroende, säger sportchef Fredrik Stillman.
Spelarna var lediga i onsdags och torsdags. Petrasek och Melin såg kvalseriematchen Malmö-Leksand i onsdags kväll. På fredagen samlades laget igen och tränade samtliga dagar under påsk. Varken Petrasek eller Melin var på plats i Malmö i lördags.
The Case is closed.....
Med anledning av f.d. tennisspelaren och numera sportjournalisten Janne Gunnarssons uttalande i radio gällande David Petrasek och Björn Melin, som uppmärksammats av kvällspressen vill HV71 meddela följande.
- Vi har pratat med de utpekade spelarna och kan konstatera att det som sagts och skrivits är helt felaktigt. Spelarna var inte på plats i Malmö i lördags såsom påståtts. De har inte gjort några felaktigheter och har HV71:s fulla förtroende, säger sportchef Fredrik Stillman.
Spelarna var lediga i onsdags och torsdags. Petrasek och Melin såg kvalseriematchen Malmö-Leksand i onsdags kväll. På fredagen samlades laget igen och tränade samtliga dagar under påsk. Varken Petrasek eller Melin var på plats i Malmö i lördags.
The Case is closed.....
Sv: Semifinal 2008
tk75: Jag vad fan ikväll håller vi serven grislätt. Har en skön feeling i kroppen. Vi bara vinner. Så banka den rödvita armén på "Lången" ikväll. Krydda med Groningen i Holland och satsa valfritt belopp. Under hundra kronor är dock inte att rekommendera.
Game, set och match!
Game, set och match!
Sv: Semifinal 2008
Skarin: Jag är tokladdad o fullständigt hög redan nu. TJOOOHOOOOO nu kör vi lall on lall on. Rätt in i kaklet TIMRÅ är dom bästa! RÖD O VIT. LALL ON LALL ON!!!
Var är Småland förresten? På torken?
Var är Småland förresten? På torken?
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: faan borde man byta lag och stad ..
nä jag är bara tik fans till guldet är klart :))
nä jag är bara tik fans till guldet är klart :))
Sv: Semifinal 2008
tk75: Det vore fantastiskt att vinna i 75:e minuten. Men om så blir fallet missar jag och ett hett gäng Eldkvarn ikväll. Och det vore inte bra ;)
Vinst vid ordinarie tid och kvällen blir fullkomligt lysande. Femstjärnig med andra ord.
Vinst vid ordinarie tid och kvällen blir fullkomligt lysande. Femstjärnig med andra ord.
Sv: Semifinal 2008
Skarin: gud jag vill vara där i kväll . ´men har webradio om inte jag hittar nån som har canal plus
Sv: Semifinal 2008
Skarin: De var inget "tryck" i Jerusalmen. måste vara sveriges sämsta fans där nere. Har aldrig varken sett eller hört någon så dålig klack. Mycke fans hade dom men dom hördes ingentind. Och sittplatspubliken var värre än både Mora och Brynäs. PINSAMT är ordet!
Sv: Semifinal 2008
En annan viktig detalj, så som jag känner, är publikstödet ikväll. Precis som för spelarna känns ju detta som att det är säsongens viktigaste match så här långt. Därför hoppas jag att klacken och övrig publik är lika bra som mot nolaskogs. Då blir det ett jävla liv och en ljudkuliss som är fantastisk. Klart bättre än "trycket" i Jerusalem.
Nu kör vi!
Nu kör vi!
« Föregående · 1018302 · Nästa »