Semifinal 2008
« Föregående · 1018434 · Nästa » Till forumet
Sv: Semifinal 2008
mattias - 74: Jag säger bara 3-1! Det räcker så. Och jag tog mig in i Kinnarps. Full och glad. Men på rätt sida lagen.
Puss!
Puss!
Sv: Semifinal 2008
tk75:
Nu ändrar den gode Janne Gunnarsson sin version
och hänvisar till att Melin/Petrasek var i Malmö på
Skärtorsdagen....
Nu ändrar den gode Janne Gunnarsson sin version
och hänvisar till att Melin/Petrasek var i Malmö på
Skärtorsdagen....
Sv: Semifinal 2008
Laban: Har du inte förstått att Norrlänningar är lokalpatrioter?
Visst hatade vi MoDo under Kvarten, men den är ju slut.
Varför skulle vi hata Luleå? Goa nallebjörnar
Visst hatade vi MoDo under Kvarten, men den är ju slut.
Varför skulle vi hata Luleå? Goa nallebjörnar
Sv: Semifinal 2008
jZo: Det var väl onödigt att lägga till tyvärr i din slutklämm. Du älskar ju mig. Jag vet ju det. Förneka inte ditt inre.
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon:
Se till att du inte är så tankad att benny batong tar dig utanför arenan :-)
Se till att du inte är så tankad att benny batong tar dig utanför arenan :-)
Sv: Semifinal 2008
tk75:
Jaha...fick inte ihop det alls, men detta forum är inte logiskt för 5 öre...
Jaha...fick inte ihop det alls, men detta forum är inte logiskt för 5 öre...
Sv: Semifinal 2008
jZo: Lycklig? Snarare förundrad. Lite läbbigt med för den delen att man blir scoutad utav dig så närgånget.
Sv: Semifinal 2008
Bergius:
HV bryr sig uppenbarligen...Nu ska klubbchefen ha ett "Allvarligt samtal" med Janne Gunnarsson.
Crybabies!
HV bryr sig uppenbarligen...Nu ska klubbchefen ha ett "Allvarligt samtal" med Janne Gunnarsson.
Crybabies!
Sv: Semifinal 2008
Simmalugnt: Eller det har ingen som helst effekt på någon eftersom att ingen bryr sig.
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon:
Oavsett vilket scenario som gangnar vem så
har det bara en marginel effekt ändå..
Oavsett vilket scenario som gangnar vem så
har det bara en marginel effekt ändå..
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: Du är en mycket intressant människa må jag säga, därför.. Gulligt, det vet jag inte, du får tycka det om du blir lycklig av det så.
Sv: Semifinal 2008
Laban:
Eller Hv spelarna lackar på falsk ryktesspridning, tar ännu fler idiotutvisningar än vanligt, torskar 3 raka.
Eller Hv spelarna lackar på falsk ryktesspridning, tar ännu fler idiotutvisningar än vanligt, torskar 3 raka.
Sv: Semifinal 2008
jZo: fan vad du kakar upp dig på detaljer. Intressant att du har en sådan fokus på mig. Smått gulligt må jag säga.
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: My bad... Vad gjorde du av vagnen? Körde du sönder den påvägen till arenan nån lördag? =)
Sv: Semifinal 2008
Dream Team:
Eller kan man vända på det hela
Hv spelarna lackar på falsk ryktesspridning och
detta sammansvetsar gruppen ännu mer...
Eller kan man vända på det hela
Hv spelarna lackar på falsk ryktesspridning och
detta sammansvetsar gruppen ännu mer...
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: Alla rubriker typ "fylleskandalen hos guldfavoriterna" eller "HV-spelarnas fyllefest" är ju positiva för vår del eftersom det tar energi ifrån HV som behöver fokusera på det i försök att förneka och tvätta bort såna rykten även om de är felaktiga.
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon:
Jag är förvånad att ni lägger ner så mycket energi på
Hv och FBK.jJag trodde i en dåres enfald att ni la er energi
och hat på lag som MODO,Luleå ...
Jag är förvånad att ni lägger ner så mycket energi på
Hv och FBK.jJag trodde i en dåres enfald att ni la er energi
och hat på lag som MODO,Luleå ...
Sv: Semifinal 2008
tk75:
Vad skulle de göra i Malmö typ ett dygn innan en
viktig semifinalmatch?????
Vad skulle de göra i Malmö typ ett dygn innan en
viktig semifinalmatch?????
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon:
Du ska bara veta,,,HATA har jag inga problem med.
Men grejen är att TIK och övriga Norrrlandslag
inte framkallar några vidare känslor hos mig.
Jag tror att det är ömsesidigt dock...
När vi möter LHC,FBK och viss mån VF så är det krig
och då är allt tillåtet både på isen och utanför den.
Du ska bara veta,,,HATA har jag inga problem med.
Men grejen är att TIK och övriga Norrrlandslag
inte framkallar några vidare känslor hos mig.
Jag tror att det är ömsesidigt dock...
När vi möter LHC,FBK och viss mån VF så är det krig
och då är allt tillåtet både på isen och utanför den.
Sv: Semifinal 2008
Messiah:
Som sagt var...Melin och Petrasek var i Malmö på
Onsdagen och inte på Lördagen...
Som sagt var...Melin och Petrasek var i Malmö på
Onsdagen och inte på Lördagen...
Sv: Semifinal 2008
Laban: Du är ju dum på riktigt! Trodde du jag hade tänkt bjuda dig på kaffe de närmaste veckorna eller?
VÅGA HATA MERA!
VÅGA HATA MERA!
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: Med din matchvikt så krävs nog en hel del pilsner kan jag tänka mig ;)
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon: Du kommer ju att smälla av i tdningsvagnen innan matchen börjar ikväll! =) Tur det ;)
Sv: Semifinal 2008
Laban:
Än så länge är det skillnad ja, men inte så länge till....Snart vet vi också hur det känns att slå ut HIV 71 i en semifinal.
Än så länge är det skillnad ja, men inte så länge till....Snart vet vi också hur det känns att slå ut HIV 71 i en semifinal.
Sv: Semifinal 2008
Ni får lugna nerverna nu, tänk på att ni skall delta idetta 5 eller 12 Juli tillsammans.
HS Summit?
En sommarlördag i Stockholm. Solen skiner.
En stor HS-flagga placerad mitt i Hagaparken. Folk börjar samlas. Pastasallad och öl. Efter ett tag delar vi in oss i en brännbollsmatch. Nord mot Syd. Eller In mot Ut. Eller udda födeleseår mot jämna. Mer öl. Tipspromenad. Lätt förvirrig uppstår. Mer tävling. En till öl.
Är nån på?
Metal Guru @ 127.0.0.1 Igår kl. 18:12
HS Summit?
En sommarlördag i Stockholm. Solen skiner.
En stor HS-flagga placerad mitt i Hagaparken. Folk börjar samlas. Pastasallad och öl. Efter ett tag delar vi in oss i en brännbollsmatch. Nord mot Syd. Eller In mot Ut. Eller udda födeleseår mot jämna. Mer öl. Tipspromenad. Lätt förvirrig uppstår. Mer tävling. En till öl.
Är nån på?
Metal Guru @ 127.0.0.1 Igår kl. 18:12
Sv: Semifinal 2008
Uno Gordon:
Hahaha jojo....mycket har jag blivit kallad. Idiot, dumjävel fulfan....men Amatör? NEVER!
=oD
Hahaha jojo....mycket har jag blivit kallad. Idiot, dumjävel fulfan....men Amatör? NEVER!
=oD
« Föregående · 1018434 · Nästa »