SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
« Föregående · 1961585 · Nästa » Till forumet
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: Något måste göras i tredje. Vi måste gå ned på folk och Wedin måste få bättre sällskap. Oskarshamn kommer garanterat att spela defensivt i tredje så nu måste vi ha kedjor med spelare som kan passa sig fram genom muren.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Synct: laget var i Åre, sedan vad de gjorde där ska jag låta vara osagt. Men vad fan annars gjorde de där? 😅
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Affe_TIK: Tar man verkligen laget 1 vecka från kvalspel för att åka skidor? vilket jävla fiasko om t.e.x Wedin/Larsson ramlat och skadat sig, ja jag vet att risken är liten, men jag tycker det är idiotiskt, alla är knappast proffs på skidor/snowboard, det är inga risker man tar, märkligt val av aktivitet om det stämmer.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Smokey: sållet Svedberg ska bänkas först och främst. Jag får små tior varje gång han får skott på sig..
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Fattar inte att försvaret kan vara så jävla dårligt å vad gör Molinder på plan
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Smokey: Hoppas att dom har på cmore i omklädningsrummet nu i paus.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kom igen gubbar... vänd i tredje nu ... Rensfeldt kan detta med att vinna kval
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
1. Vi spelar som yra höns.
2. Försvaret är modern till alla höns.
3. Vi har en av seriens dyraste målvakter men jag sitter och skriker av skräck varje gång IK får iväg ett jävla skott mot mål.
Det här är inte ok.
Vad ska vi göra i tredje?
2. Försvaret är modern till alla höns.
3. Vi har en av seriens dyraste målvakter men jag sitter och skriker av skräck varje gång IK får iväg ett jävla skott mot mål.
Det här är inte ok.
Vad ska vi göra i tredje?
+ 6
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{4606}: Vi är många som påpekat att det kmr bli tufft. Börjat förstå det ännu?
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
20 min ångest kvar ikväll...
OM det inte blir förlängning?
Eller vi gör en Sverige mot Norge i fotbollen igår...
Vi vänder på steken och vinner med 4-3!!!
OM det inte blir förlängning?
Eller vi gör en Sverige mot Norge i fotbollen igår...
Vi vänder på steken och vinner med 4-3!!!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Ja helt makalöst! Det står alltså 2 fria spelare rena framför Svedberg på 3e målet.
+ 3
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nisse på Mon: tränat? Dom var ju i Åre och åkte skidor för en vecka sedan. Perfekt warmup!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Nån som ska hålla käften här inne är jag tänker ja.. Haha! Sjukt
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
{8399}: Näe, det blir mycket svårt att vinna utan ett försvarsspel.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Valet var väl att skjuta i magen. :)
Det var bara helt fel spelare.
Det var bara helt fel spelare.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: Gallo kan jag köpa, men Madsen hör inte hemma i den kedjan för 5 jävla öre.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Kulltorp: Exakt min tanke med! herregud.. Ibland funderar jag hur Freddan tänker med sina laguttagningar och kedjeformationer.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Varför sätter man ihop Wedda med Madsen och Gallo?
Sätt för faan ihop en superedja som kan producera istället för att jämna ut femmorna.
Sätt för faan ihop en superedja som kan producera istället för att jämna ut femmorna.
+ 12
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Woody Jokinen: Det ser med andra ord ungefär likadant ut som när vi spelar mot Luleå eller Växjö.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Slår man ihop lagdelarna så får man ett lag o där ser IKO vassare ut tycker jag.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Förlust med 3-2 är ändå ett fall i rätt riktning. Svedbergs fall är i nedåt riktning. Hela Timrå står och faller, och vi faller i alla fall ner.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Woody Jokinen: De är ute och bågar mitt i ingenstans.
Vi har kanske inte tränat start stopp på hela säsongen?
Vi har kanske inte tränat start stopp på hela säsongen?
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
FH - avdammad: I år har vi varit allt annat än en lagmaskin, Wedin IK skulle jag hellre kalla det, det är bara han som kan dra den extra gubben och öppna upp i anfallszon.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Jag fattar inte att vi inte har någon struktur i spelet. Jag ser då inga linjer. Vi anfaller en och en och ända fattas det folk bakåt. Var är alla människor?
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Håller helt med. Nu måste vi blanda om i kedjorna. Märkligt hur lagmaskinen Timrå förvandlats till soloåkarna IK.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Jåkkinen: Jo denna match, men slår vi ut lagdel för lagdel så skall vi vara bättre.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Rolig match att se. Fem röda lirare som är intresserad av att göra allt offensivt själv och inget defensivt.
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Wedda och salmonsson har ju sett grym ut när dom spelat, en jävla gåta att dom inte spelar tillsammans.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Sen måste Freddan börja toppa redan nu. Wedda känns ensam på nått sättså dags att byta omgivning för han.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Jåkkinen: Egentligen inte, skall inte skylla på Svedberg, men han satte tonen lite direkt. Sen efter det så har det sett mer yrt ut än i SHL, nästan.
+ 2
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
EXPLORERSMÅLAND: Nä vi ger aldrig upp, vi lär bara behöva göra en sisådär 8 mål om vi ska vinna denna match.
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
sargad: vilka jävla sopor.. Oskars är ju mycket vassare i ALLT..
Vart är Kovalchuk som sa det här skulle bli lätt?
Det här kommer bli svårt.!
Vart är Kovalchuk som sa det här skulle bli lätt?
Det här kommer bli svårt.!
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
FH - avdammad: Backarna hade ju spelare iaf. Vad fan gör Salomonsson?
+ 1
Sv: SHL-kval Timrå IK - IK Oskarshamn
Sputnik: Allvarligt. Har inte sett Sjödin på bänken. Är han involverad?
+ 1
« Föregående · 1961585 · Nästa »
Fick stryk mot Karlskrona efter förlängning i första matchen...vann andra...
Förlorade match 3 och 4...
Vann 3 raka och gick upp...
Det är en LÅNG serie...
ÖDMJUKHET OCH TÅLAMOD!!!
Det är signum....det är INTE lätt att spela kval!!!