Silly Season 2021-2022
« Föregående · 2207467 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 2021-2022
Nog för att Tre Kronor är usla, men Canadadickerna är inte mycket bättre...1-2 mot Tyskland, 5 kvar
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
Olli Hahl: Hääärlit härförare Lundin!!!
Tim Erixon far är en av de bästa svenska defensiva forwards som spelat i NHL. Hoppas pöjken bringar in lika mycket stabilitet.
Han är inte på något sätt släkt med tidigare eriXons i Timrå?
Tim Erixon far är en av de bästa svenska defensiva forwards som spelat i NHL. Hoppas pöjken bringar in lika mycket stabilitet.
Han är inte på något sätt släkt med tidigare eriXons i Timrå?
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
Gorkyman: Madsen tror jag väl ändå att vi kanske måste vinka av nu, eller? Högst oklart var vi måste dra bandet på forwardssidan.
+ 9
Sv: Silly Season 2021-2022
Icingpucken: Andersson kan användas som center också va? Står ”W/C” på elitprospects iaf. Kan se honom i en riktigt hårt jobbande kedja med exempelvis Hartmann och en joker i Lodin.
+ 3
Sv: Silly Season 2021-2022
Icingpucken: Ja ska bana väg för de övriga två och ta defensivt ansvar
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
Icingpucken: Sades och tycktes väl samma sak om weddan och törna sist det begav sig 🤷♂️
+ 1
Sv: Silly Season 2021-2022
Gorkyman: Erik Andersson i förstakedjan? Han är inte spets. Långt ifrån. Andrakedjan, på sin höjd.
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
Olli Hahl:
X (Kinnvall) - Tim
Bohm - x (transatlant)
X (Didde) - Albin
Skägget - Fille
X (Dahlén) - x (EP) - x (Erik A)
Löken - Lundin - Lodin
X (JFK) - Liljewall - x (transatlant)
Hartmann - x (Madsen) - x (Walli)
X (Kinnvall) - Tim
Bohm - x (transatlant)
X (Didde) - Albin
Skägget - Fille
X (Dahlén) - x (EP) - x (Erik A)
Löken - Lundin - Lodin
X (JFK) - Liljewall - x (transatlant)
Hartmann - x (Madsen) - x (Walli)
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
Lundin klar för 2 år till också! 👍
Länkar:
https://www.st.nu/artikel/avslojar-nasta-spelare-att-gora-klart-med-timra-ik-succecentern-stannar
https://www.st.nu/artikel/avslojar-nasta-spelare-att-gora-klart-med-timra-ik-succecentern-stannar
+ 41
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Fast till ditt försvar så har han producerat en del poäng tidigare i karriären.
+ 4
Sv: Silly Season 2021-2022
Puckat: Grymt bra back! Många gilla på den.
Now we talking! Börjar bli några vinnarskallar i Timrå till nästa säsong...
Now we talking! Börjar bli några vinnarskallar i Timrå till nästa säsong...
+ 13
Sv: Silly Season 2021-2022
Synct: Defensiven ser lysande ut, men det avgörande är om Nubben kan få in en första femma av klass. Det lär tiden få utnämna men nu efter Erixon vill jag ha den riktiga spetsen!
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
TimraStockholm: Ja det är inte något bottenskrap från allsvenskan precis!
+ 6
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Är det detta som gäller just nu? Bombom, Xet, Didde klara nya, Albin, Fille, Skägget som förhoppningsvis stannar. Fattas två eller möjligtvis tre om vi ska ha en extra.
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
Tom Topp: Mycket Växjö lirare hittills i silly, Bohm, Erixon och kanske Pettersson.
+ 6
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Defensiva biten är redan flera gånger bättre än senast vi var uppe, känns fan bra.
+ 13
Sv: Silly Season 2021-2022
Timrå Isstadion: Ja jag hade uppenbart dålig koll. Nån poängstark back står högt på önskelistan nu då
+ 1
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Oscar Drugge och Alexander Falk i all ära, men visst fan hettar det betydligt mer och bättre den här försäsongen? 😅🤣👍❤
+ 18
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Tim Erixon är ytterligare en defensiv back. Förmodligen den mest defensiva vi kan hitta i landet.
Han var helt ok i Lakers i år, men förra säsongen tyckte man mest synd om honom. Han var helt vilse i pannkaksrinken och hade extremt svårt att anpassa sig till dom stora ytorna.
Men, säkert ett bra förvärv för oss, men det börjar bli baktungt på backsidan. Nu behövs offensiv spets på återstående back/backar.
Han var helt ok i Lakers i år, men förra säsongen tyckte man mest synd om honom. Han var helt vilse i pannkaksrinken och hade extremt svårt att anpassa sig till dom stora ytorna.
Men, säkert ett bra förvärv för oss, men det börjar bli baktungt på backsidan. Nu behövs offensiv spets på återstående back/backar.
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
TIK1928: Han var ju grym innan han åkte över till NHL, men inte alls följt SHL senaste två säsongerna så vettefan vilken nivå han håller nu.
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Nu gick pulsen upp lite här. Erixon känns som en riktigt stabil värvning. Det är tydligt att nubben inte är begränsad till andrahandssorteringen den här gången.
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
Rip Kirby: Hökens uppgifter stämmer, men det bekräftade ju Erixon i princip själv. Nu när det kommit ut i media lär nog också Timrå bekräfta detta inom kort.
+ 3
Sv: Silly Season 2021-2022
Puckat: Tydligt att Nubben inte bygger för 52 omgångars försäsong inför kval den här gången
+ 14
Sv: Silly Season 2021-2022
Rip Kirby: Känns sett till våra förutsättningar som en tämligen klockren värvning. Är väl precis den backtypen vi vill få in nu efter några stabila, defensiva pjäser 👍
+ 5
Sv: Silly Season 2021-2022
mikenomad: Haha Nej det är klart.... Lundin drar och Boyce blir förstecenter.. Alltid befara det värsta. 😅
+ 2
Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Du tänker alltså att han skulle peta Lundin från den positionen? 😉
+ 5
Sv: Silly Season 2021-2022
Synct: Ja som sagt så ställer jag mig in på Matis Olimb som förstecenter...
Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Förståeligt om han drar till KHL om han kan, tjänar väl det tredubbla där på en säsong.
+ 7
Sv: Silly Season 2021-2022
{9108}: Tråkigt att höra, hoppas hon blir bra snart.
När du får tid kan du väl dra ett mass-sms till dina agentvänner och se vad du får tillbaka.
Man är ju nyfiken nu på vad som ev. ska komma.
När du får tid kan du väl dra ett mass-sms till dina agentvänner och se vad du får tillbaka.
Man är ju nyfiken nu på vad som ev. ska komma.
+ 5
« Föregående · 2207467 · Nästa »