Silly Season 2022-2023
« Föregående · 2340022 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 2022-2023
Synct: Ok då gör ja väl de Jonte kan om de stämmer med pengar, kontrakt o lite annat komma hem men de är bara löst jag hört o sett dels har han varit skadad och fått mindre speltid de är vad jag vet men vi hoppas ju!!!!!
+ 7
Sv: Silly Season 2022-2023
Ja herregud vicken rysare 🙀
Nu fir vi i hemmabaren mä ” Bröderna Hanson ” i Slagskotte!!
Dom skull vi ha i Timrå!!
Nu fir vi mä ett par ordentliga rackabajsare!
Skål tamjefan ikväll rabbuslingar å hatten av för ÖstesuNN. 🙏😎🥳🍾🎶
Nu fir vi i hemmabaren mä ” Bröderna Hanson ” i Slagskotte!!
Dom skull vi ha i Timrå!!
Nu fir vi mä ett par ordentliga rackabajsare!
Skål tamjefan ikväll rabbuslingar å hatten av för ÖstesuNN. 🙏😎🥳🍾🎶
+ 5
Sv: Silly Season 2022-2023
JonteD: Kul för dig! Men nu är det dags att dela med dig vad du har insikt om som du skrev förut!
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
RunarUp: ÖSTERSUNDS IK ÄR I HOCKEY ALLSVENSKAN!!!!!!!!!!! YEEEEZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!👍👍👍👍👍👍💪💪💪💪👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏🎉🎇🎊🎉🎆🎃🎇
+ 19
Sv: Silly Season 2022-2023
Synct: Det är klart att dom var tvungna att ta ut målvakten men det är ju ett lite förargligt sätt att avgöra en matchserie på tycker jag. Som sagt, nu spelade det ingen roll för Halmstad kvitterade ändå.
Sv: Silly Season 2022-2023
Grattis JonteD!
Schysst år för en timråit i Östersund.
Kommer granngrabben hem också är allt fullbordat.
Schysst år för en timråit i Östersund.
Kommer granngrabben hem också är allt fullbordat.
+ 9
Sv: Silly Season 2022-2023
Synct: Då hade Östersund gått upp på bättre målskillnad om inte Hudik vann i förlängningen.
+ 2
Sv: Silly Season 2022-2023
{297}: Yes, det var det där jag menade när det diskuterades kvalformer här tidigare i veckan. Men men, kul med Östersund i HA!
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
{297}: Varför då? Nybro hade gått upp om de hade gjort mål när det stod 2-2, något jag missar?
+ 1
Sv: Silly Season 2022-2023
Andersson: det måste ju kännas surt för hudik att Östersund får göra mål i öppen kasse vid ställning 2-2. Nu blir det ju ändå fiasko mot Halmstad men spelformen kan ju diskuteras när det kommer till såna här avgöranden. Kul med ett Norrlandslag hur som helst!
+ 4
Sv: Silly Season 2022-2023
Andersson: Fyfan. Känner mig alldeles svag! Vilken jävulsk dramatik det blev enda in i sista sekund alltså! Tack Kvalserien att jag fick uppleva en helt unik spänning!
+ 6
Sv: Silly Season 2022-2023
Östersund gör mål i öppen kasse då Nybro var tvungen att vinna efter full tid och Halmstad kvitterar alltså i slutet med inget att spela för
+ 3
Sv: Silly Season 2022-2023
{9839}: Haha wow!! Vilken jävla avslutning, har knappt sett något liknande. Hoppades lite på Hudik men grattis Östersund!
+ 8
Sv: Silly Season 2022-2023
Varför biter jag på naglarna och är nästan mer nervös än under play out spelet!? Jag håller ju inte på nått av lagen!!
+ 2
Sv: Silly Season 2022-2023
Rico01: 2.5min kvar i ÖIK matchen iaf. Tror det är ca 2-3 minuter mer kvar i Hudik-matchen.
+ 1
« Föregående · 2340022 · Nästa »
