Silly Season 2023-2024
« Föregående · 2519798 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 2023-2024
Erol Ateceae: spekulerar vilt nu men det laget av Modo och löven som inte går upp kanske också känner att det kommer att bli svårt att vara en contender på samma sätt nästa säsong med både Brynäs och DIF i ligan. Om inte annat så kanske fansen känner det?
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Erol Ateceae:
Vad avses med det där sista (supportrarna)? Kan ha missat något då jag stängde av TV:n.
Vad avses med det där sista (supportrarna)? Kan ha missat något då jag stängde av TV:n.
Sv: Silly Season 2023-2024
Synct: "Förstår att Modoiterna är arg, dom känner väl på sig att Löven blir för svår i en final."
Det verkar helt klart finnas en stor oro för att möta Americanos, annars hade inte hela boken hållt på DIF.
Det verkar helt klart finnas en stor oro för att möta Americanos, annars hade inte hela boken hållt på DIF.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Tom Topp: Å andra sidan, vem ville ta över det jobbet?
Kravet: gör en HV71.
Materialet: Gott och blandat loj-edition.
Supportrarna: Genomtänkta beslut vid förlust är för bönder!
Kravet: gör en HV71.
Materialet: Gott och blandat loj-edition.
Supportrarna: Genomtänkta beslut vid förlust är för bönder!
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Tyvärr så måste jag vara elak nu, vilka intetsägande matcher det har varit mellan Modo- Mora om man jämför.
+ 11
Sv: Silly Season 2023-2024
{9566}: jag fattar inte storheten hos den karln! Måste vara att han har rätt kompisar!
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
Vi får i alla fall ge DIF en chans till. Står ju bara 1-2 i matcher. Behöver inte räkna ut ett lag alltför tidigt varenda gång. Nyss var de klara för SHL enligt vissa. Dock oerhört bleka efter den fina starten idag.
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Tom Topp: Har gnällt på DIF sen dom tog in Garpen, tyvärr så måste jag fortsätta gnälla.
+ 11
Sv: Silly Season 2023-2024
{297}: Förstår att Modoiterna är arg, dom känner väl på sig att Löven blir för svår i en final.
+ 4
Sv: Silly Season 2023-2024
{9566}: har djurgårn någon spelide överhuvudtaget? Hur usel är Garpen som coach egentligen? Det slutar väl med att någon kompis fixar jobb åt honom på förbundet!
+ 7
Sv: Silly Season 2023-2024
Synct: Ja, fast tycker vi kör topp 9, det är det nya. Det kan aldrig bli för mycket av det goda 😎
Sv: Silly Season 2023-2024
Kulltorp: Löven behöver bara gå ut på isen så blir det som ett rött skynke framför modoiterna. Frågar du i modoboken så tror jag att hela lövens organisation inklusive spelare ska ställas inför rätta i Haag och sitta i fängelse för krigsbrott.
+ 7
Sv: Silly Season 2023-2024
Skapade DIF ens en enda farlighet under den tredje perioden? Löven var fullkomligt kompakta. Betydligt närmare 1-4 istället.
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
{297}: Håller med. Är inte alls imponerad av DIF. Någon skrev i tisdags efter Djurgårdens bortavinst att han var helt säker på att Djurgården spelar i SHL nästa år
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
{297}: Jag älskar Modos lövenkomplex. Doppar det i morgonkaffet varje dag.
+ 12
Sv: Silly Season 2023-2024
Zäta75: Tycker egentligen djurgården bara har haft spelvändningar i den här matchserien. Är löven noggrann i defensiven så tar dom det här.
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
{297}: Vinner inte Djurgården lördagens match ör det antagligen game over. Garpenlöv lär få avgå om Djurgården inte går upp
+ 4
Sv: Silly Season 2023-2024
JonteD: Liss har ju problem med farten, gör en Thomas Holmström av honom.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson: Det här ”lövenkomplexet” som modoiterna lagt sig till med börjar nå helt sjuka nivåer. Känslan är väl att det psykologiska övertaget till lövens fördel mot Modo är monumentalt. Ska Modo i vanlig ordning förlora med serielunkshockey mot ett slutspelslag eller är detta året då dom går hela vägen på ren spelskicklighet?
+ 4
Sv: Silly Season 2023-2024
{9566}: DIF kommer inte in på mål. Löven kontrollerar det bra. 9 min kvar tror inte att Djurgården vänder detta
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
JonteD:
Ja, de har introducerat det ljusblå inslaget från fotbollens blåränder. Tror inte att jag har sett det tidigare år. Gör sig rätt snyggt faktiskt.
Ja, de har introducerat det ljusblå inslaget från fotbollens blåränder. Tror inte att jag har sett det tidigare år. Gör sig rätt snyggt faktiskt.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
{9566}: Ta en varm choklad och punch=skoterolja!!! Då kanske löven slappnar av 🐇🐣🇺🇿🇺🇿
Sv: Silly Season 2023-2024
Kollar lite på Frölunda-växjö, 1.27 kvar av prerren Frölunda har pp med 0-2 underläge, vad gör publiken? Jo dem är ivriga och går ut och måste till kiosken! Sånt där är fan de värsta jag vet alltså!
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: Jo dom e ju duktiga att sjunga lagen från huvudstaden som du skrev dyrgården har även jävligt snygga hemmadressar!🐣🐣🐣
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: Ett lyxproblem där är ju att våran top 6 kanske blir svårast för någon som Lekkeri att slå sig in i med Hållander och Wedin tillbaka.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson: Det bästa (eller sämsta för dom inblandade?) med en Löven - Modo final är att väldigt mycket står på spel. Laget som blir kvar tappar två helt fullsatta hemmamatcher och sin rival.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Andersson: "Det kan bli en lång kväll", i läget betongsäkra 3-1 Löven?? Man GÅR på droger, kan bara konstateras!
Sv: Silly Season 2023-2024
Synct: Blir ju 19 i sommar. Beror ju på vad Vancouver tycker med. Han hade säkert kunnat bidra i en topp 6 roll i Timrå. Ser gärna att vi bygger i allafall 3 offensivt starka kedjor.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: 18 år bara, tror han skulle gynnas av att stanna ett år till i HA isåf med DIF, där han får en större roll.
« Föregående · 2519798 · Nästa »
Så ligger det säkert till, då jag gissar att Brynäs gör en HV71 nästa säsong.