Silly Season 2023-2024
« Föregående · 2527574 · Nästa » Till forumet
Sv: Silly Season 2023-2024
Är det fler än jag som tagit bort ljudet? Orkar inte höra Härenstam o Nisse Gurka.
Fullständigt oliiiidligt.
Fullständigt oliiiidligt.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
{9566}: Ser tyvärr ut som att Jonte är hämmad av ngt? Går inte för fullt 🇺🇿🇺🇿
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Gewe: ” Kriga på på Twitter du istället Gubben 😘”
Om alternativen står mellan att färgat försvara Timrå IK på Twitter, eller leka trådpolis på HS, så kommer jag absolut välja alternativ 1 alla dagar i veckan, ”gubben” 😘
Om alternativen står mellan att färgat försvara Timrå IK på Twitter, eller leka trådpolis på HS, så kommer jag absolut välja alternativ 1 alla dagar i veckan, ”gubben” 😘
+ 4
Sv: Silly Season 2023-2024
{9908}: Kriga på på Twitter du istället Gubben 😘 klart slut nu släpper vi diskussionen
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
{9908}: Blir nog inget va de gäller Silly förrens Kapanen lämnar Bastun i Finland
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
Gewe: Ja, nu blir det ju bara mer diskussion kring din viktiga input, än att några inlägg i en för tillfället död tråd handlar om gamla Timråspelare.
Tro mig, du kommer nog inte missa att Joulevi är klar.
Tro mig, du kommer nog inte missa att Joulevi är klar.
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Synct: ingenstans blir bara massa scrolla de för att kolla till det riktiga silly snacket?
Tog du åt dig gud vad du brusa upp andas lite och gå ut i finvädret 🤣
Tog du åt dig gud vad du brusa upp andas lite och gå ut i finvädret 🤣
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Gewe: "Då är det väll dags för nån moderator att styra upp här i boken"
Ja nu jävlar går det överstyr här när det pratas om gamla backar i Timrå. Gå och bajsa eller något, vart klämmer skon? Idiot.
Ja nu jävlar går det överstyr här när det pratas om gamla backar i Timrå. Gå och bajsa eller något, vart klämmer skon? Idiot.
+ 4
Sv: Silly Season 2023-2024
Gewe: Vi har två trådar. Ibland klickar man in och svarar på något utan att uppmärksamma vilken man är i. Det är inte så att det är intensiva ryktesdiskussioner som pågår.
Skitnödig kommentar när Sillyn ändå är död för tillfället.
Skitnödig kommentar när Sillyn ändå är död för tillfället.
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
Puckat: Det blev soffor istället för spelare till nästa säsong! Avgå alla!
+ 7
Sv: Silly Season 2023-2024
Synct: Har bidragit med 3 inlägg i den här tråden så "massa" skulle jag väl inte säga? Pajkastare! Finns en apropå nånting för sånna här diskussioner. Byfåne
Sv: Silly Season 2023-2024
Gewe: Du sitter själv och skriver strunt i Silly som inte handlar om truppbygget, varför sitta och peka på andra som gör det? Haha, hycklare.
+ 4
Sv: Silly Season 2023-2024
Gewe: När Timrås silly season är lika död och dammig som gulden i Modos prisskåp så ser jag inga problem att sillyboken upptas av lite off topic ämnen...
+ 4
Sv: Silly Season 2023-2024
timraw: Jaså det var inte fler?
Minns dock att hans hårda projektiler ofta gick igenom allt folk i slottet, bör ha blivit en hel del assist.
Typisk sån där spelare där det ofta blev ett sus när han höjde klubban på blå. Lite som Lehtonen och till viss del Kinnvall.
Minns dock att hans hårda projektiler ofta gick igenom allt folk i slottet, bör ha blivit en hel del assist.
Typisk sån där spelare där det ofta blev ett sus när han höjde klubban på blå. Lite som Lehtonen och till viss del Kinnvall.
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
{9908}: Samma här. Hade honom i åtanke men blev till slut petad på en top 5. Blev lite förvånad när jag kollade på hans profil på Eliteprospects, han gjorde bara 8 mål i Timrå. Han hade ett jävla slagskott!
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Gorkyman: Styv och Sanny var ju rätt omtyckta men jag lyfter fram Sebbe Erixon. Fick spela lite Eurohockey tour kamper med Tre Kronor och är man på den nivån måste man anses rätt bra för att vara en Timrå back.
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
Gorkyman: där sa du ett fint namn. Nästan benägen att hålla med dig, Koskinen bör vara med på en top 5 lista.. inte bara en bra hockeyspelare utan en ännu finare person som betydde oerhört mycket för laget. Kommer aldrig glömma Marcus Nilssons ögon attack!
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
timraw: Då är jag benägen att hålla med. Närmast är väl kanske Kalle K
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
timraw: Ok, jag har sett Strimma, han står högst upp för mig fast det var en annan tid, en annan hockey.
Minns fortfarande den varselgula Toronto 2000 klubba jag fick av honom.
Det var den första färgade klubba som kom, magiskt!
Minns fortfarande den varselgula Toronto 2000 klubba jag fick av honom.
Det var den första färgade klubba som kom, magiskt!
+ 9
Sv: Silly Season 2023-2024
Herminator: tyvärr, jag är 33 år och fick aldrig se honom. Men om man ska prata om de bästa backar som representerat klubben är han såklart given. Min lista var de jag själv sett.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Kulltorp: Aki-Petteri Berg var magisk. Om jag spontant skulle ta fram en top 5 lista på de bästa backarna jag sett bära Timråtröjan skulle den nog se ut så här:
1 Anton Strålman
2 Mat Robinson
3 Aki-Petteri Berg
4 Petr Caslava
5 Mikko Lehtonen
Säkert någon jag missar.. 😁
1 Anton Strålman
2 Mat Robinson
3 Aki-Petteri Berg
4 Petr Caslava
5 Mikko Lehtonen
Säkert någon jag missar.. 😁
+ 4
Sv: Silly Season 2023-2024
å eftersom sillyn är så död så är dagens enda TIK relaterade nyhet att Karolus efter sin ENDA match i Timrå IK går till Ässet
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Zäta75: Du är förlåten! Innala låter ju fan som ett riktigt klass backs namn ju
+ 3
Sv: Silly Season 2023-2024
TimråTaliban: Ja Innala är forward kom jag på nu. Hål i huvudet skyller på trötthet från jobb haha. Men ingen spelare vi behöver in ändå. Satsa krutet på en riktig klassback
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: Många bankar ju halva årslönen på att Rindell ska bli så jävla bra nästa säsong och att Lyytinen ska bli ännu bättre men jag vill nog jävlar i mig se att vi värvar in en riktig jävla högerskjutande klass back
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
TimråTaliban: Yes Innala är forward och inte vad vi behöver i lagbygget. Om jag får bestämma alltså.
Skall vi ha ännu en forward utöver Hållander in så B Ö R det vara en högerskytt, men helst ser jag att vi satsar de sista kulorna på en klassback istället.
Skall vi ha ännu en forward utöver Hållander in så B Ö R det vara en högerskytt, men helst ser jag att vi satsar de sista kulorna på en klassback istället.
+ 2
Sv: Silly Season 2023-2024
Jokki Ollinen: Han har kontrakt med Frölunda även nästa säsong, relativt ung och har mer att ge säkert, svårt att se Frölunda släppa han så snabbt.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Jokki Ollinen: Måste gå att hitta något bättre än Innala förhoppningsvis. Han är inte den stora backvärvning som jag tror att vi behöver det är jag rätt säker på.
+ 1
Sv: Silly Season 2023-2024
Jokki Ollinen: Hoppas inte, Innala försvann väl rätt mycket i slutspelet i Frölunda? Håll i pengarna och hitta högerskytt istället, ja eller satsa dom pengarna på backsidan helst.
+ 6
Sv: Silly Season 2023-2024
Jokki Ollinen: hade han varit rightare så hade jag varit mer positiv, nu känns det sådär, men om han är hyfsat billig så kan det säkert bli bra.
+ 4
Sv: Silly Season 2023-2024
Hej kompisar!
Här kommer jag med en pseudognäll-påminnelse att inte skriva icke-silly i sillytråden :)
Hoppas inte Hemp tjurar ihop nu
Här kommer jag med en pseudognäll-påminnelse att inte skriva icke-silly i sillytråden :)
Hoppas inte Hemp tjurar ihop nu
+ 1
« Föregående · 2527574 · Nästa »
