Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
« Föregående · 2832840 · Nästa » Till forumet
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Och hur fan kan den omfamningen på en spelare som är på väg förbi inte rendera i en utvisning???
+ 4
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Tycker faktiskt attI llari Kapanen gör de bra än så länge!!😎
+ 11
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
HUR FAN åker han inte på holding innan dom vänder till 3 mot 1????????
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Cobbel: Skellefteå är inte ens bra ikväll. Förlorar vi är det inte pga att vi är sämre
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
JonteD: Jag verkligen hatar Skellefteå, vilket jävla sorkgäng till hockeyspelare det är. Mycket spelförstörande från deras sida som de inte åker på & minsta lilla TIK gör tillbaka mot dem så är det krokodiltårar och blickar mot domaren.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
vonDöbeln: pajasliga. Hade vi haft coach challenge så hade Walli fått göra mål där så kunde Skellefteå överklaga i så fall. Spelförstörande domare.
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
vonDöbeln: är väl för passningen var slagen från egen zon?
För övrigt vill dom ha mer mål i ligan....
För övrigt vill dom ha mer mål i ligan....
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Synct: Jag tycker att Fw tar mer/bättre ansvar för hemjobbet ikväll än vanligt.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Hur i HELVETE kan man döma en sån marginal-offside som avsiktlig????
+ 6
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: åsså tekning i egen zon när den var sååååå tveksam den offsiden, hur tänker domarna då?
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: Domarna är jävligt märkliga i den här matchen. Skulle lätt kunna vara tio treor till.
Åt alla håll typ.
Åt alla håll typ.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: Dummarna jobbar hårt för att synas mest i matchen..
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kattgubben: Tyckte det såg ut som att han hade vänster skridsko kvar på blå.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{10718}: Vi ska bara tro o hoppas att grabbsen gör sitt bästa ikväll 🇺🇿😎🤣
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Behöver man förstärkningsskådisar i Hollywood, kontakta SAIK!
+ 6
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Nougath: Fler som sitter och är nervösa nu?
Om vi förlorar ser vi ut att bara ha 1p ner till 7e plats Skellefteå och Rögle
Om vi förlorar ser vi ut att bara ha 1p ner till 7e plats Skellefteå och Rögle
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Lång näsa på mig . Bra box där. Men hur hårt tog de på våra backar.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: först nu fattade jag att Sheriffen är hemma...🙄
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Zäta75: Kapanen, ska som Ovechkin, ta minst 5 skott per PP. Om han gör det lovar jag att vi har bäst % i ligan.
+ 5
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Brandsegg-nygård och Pellika hade varit tufft för Skellefteå att få skadade
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Synct: Ja den där går inte snacka bort. Hur partisk man än må vara.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Två pinnar närmre för ett ögonblick. Frölunda kvitterar säkert.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
JonteD: Han har ju släppt pucken för längesen, det hade varit korkat nog att ta en interference och ta en tvåa, men han tar ett ännu dummare beslut och går emot knät.
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
{469}: Ja Dalle måste framförallt träffa målet. Hur många skott har han bombat iväg i sargen i PP idag?
Sen kanske andra PP linan ska få chansen nu.
Sen kanske andra PP linan ska få chansen nu.
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Man kan ju tycka att om man ska ta 5+20 för KNEEING så borde i alla fall KNÄET vara inblandat?
Fot mot fot syns tydligt för de som faktiskt har ögon
Fot mot fot syns tydligt för de som faktiskt har ögon
+ 4
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Kulltorp: Och Hartmann missar pucken i bra läge två gånger.
+ 3
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Timrå bygger inte uppförsbackar. Vi bygger hela jävla alper att bestiga...
Kriga!
Kriga!
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
vonDöbeln: Jag tycker det är en hårt dömd 5:a. Sett betydligt värre som bara blev 2:a.
+ 2
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Smokey: Håller med, ändrar ju inte riktningen på grillorna
+ 1
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2025-03-04
Villervalla: Ja tufft nu. Och det här var väl enda chansen då för att Oliver ska få spela...😬
« Föregående · 2832840 · Nästa »