Slutspel 2023
« Föregående · 2498196 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: tycker ändå dom allra flesta spelarna i Timrå har höjt nivån, speciellt i det fysiska spelet. Tycker absolut vi är likvärdiga med Örebro i den delen av spelet. Det är inte så mycket vi kan göra åt en pissdålig domare.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Bra Hartman hos oss som förstärker och filmar på Örebronivå. Fler måste upp i denna gren…. Ha ha ha
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Labban: Nog den sämsta domarnivån av alla slutspelsmatcher jag sett än så länge.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Labban: Som sagt Daniel Eriksson och Harnebring, Eriksson har hatat Timrå sen HA tiden, Harnebring dömer alltid bara åt ett håll.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
Hur Faaaaaaan ramlar han av det där?!?!?!?!?!?!?!?! Fyfan vad tråkigt det här är. Höj nivån jävla sopor.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Katastrofnivå. Kanske korrekt utvisning, men det är ju förfan slutspel. Dömer sönder matchen totalt
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Kronwall är inne på något viktigt, tidigare playoff och playout har Timrå kommit under skinnet på motståndarna. Vi har varit kyliga och låtit dem hålla på. Nu går vi i fällan gång på gång.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Den här matchen blir svår att vända nu. Spelar ju BP hela tiden.
Fokus fokus! Domarna är hemmadomare.
Fokus fokus! Domarna är hemmadomare.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Det blir jobbigt att hela tiden få lägga kraft på att försvara. Klara detta nu sen gå till anfall
Sv: Slutspel 2023
Modano: Ja man kan ju inte påstå att vi har domarna med oss direkt...
Klar förstärkning där av Örebro spelaren!
Klar förstärkning där av Örebro spelaren!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Modano: Alltså på riktigt?! Ska det få vara så här i ett så pass viktigt skede på säsongen?!
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Sputnik: En riktigt bra domare tar även filmning där, så det kvittar. Men det finns inga.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Men nu får dom väl för helvete ge sig 😆😆😆
Man kan i alla fall inte klaga på domarinsatsen om man gillar Örebro
Man kan i alla fall inte klaga på domarinsatsen om man gillar Örebro
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Som Lander sa, det är små saker som gör skillnad. Dåliga passningar är en sak.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Nu lägger man ned hockeyn. Blivit som i fotbollen. Tydligen ok med filmningar.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Lakesi: Nu så, nu åker väl snart en timråspelare för illigal pass to the other guy. 5 min.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Olli Hahl: Illegal Chech to the head. Tjecken Hanzl råkade titta på Örebrospelaren.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Örebro nyss 700 spelare på isen med men Harnebring har absolut säkert inte kardeborreband på sina skor 👍🏼
+ 1
« Föregående · 2498196 · Nästa »