1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Slutspel 2023


Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Mm, bra avslut på perioden

Sv: Slutspel 2023
sargad: Bra sista byten. Vi vinner dueller och får skott. Alvarez vidar vägen

Sv: Slutspel 2023
{297}: Bra period.

Sv: Slutspel 2023
{297}: Tycker vi börjar pumpa på nu! Pääjärvi, Alvarez och Walli är tunga nu!

Sv: Slutspel 2023
Alvarez jobbar på jävligt bra

Sv: Slutspel 2023
Mustard Tiger: Örebro är tunga men i antal kvalificerade målchanser så har vi fler och det är en klar förbättring sedan förra matchen.

Sv: Slutspel 2023
Mustard Tiger: Vi har förlorat coach-kampen tycker jag, de har läst sönder oss. Men vi har några som kan bryta mönster så det kan nog gå.

Jag är livrädd för snacket om fokus på försvaret i periodpausen...

Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Minut 5 till 15 var riktigt dåligt från
L A G E T Timrå. Kan vi hålla 1-0 in i paus vore det gött.
Ingen gör direkt personbästa i första.
JJ har inte alls samma lugnt och självförtroende som under större delen av serien.

Styrka att ändå att ha 1-0. Målet var dessutom hockeygodis på högsta nivå.

Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Fin höfttacklingar av Erixon. Synd att de inte träffade ngt

Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Tänkte just skriva att Ep e laddad idag!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿

Sv: Slutspel 2023
JonteD: Pettersson skjuter direkt. Bra mer sånt

Sv: Slutspel 2023
Bra där reta upp Lander, kommer inte alls bita er i röven

Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Mieho proppar bra!!!!👍👍

Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: För mycket puckkärt i första PP.
In med Palola i första PP som skjuter på allt och upp med passningstempot!!

Sv: Slutspel 2023
bar mofftak: Örebro är bättre på allt känns det som

Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Var det 3 avslut från PP2 på 40 sek och 1 avslut från PP1 på 1:20?

Sv: Slutspel 2023
pingvin: Jonte måste hålla upp klubban mot lyset o se om de e hål nånstans??????

Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Mer skott tack! Bomba!

Sv: Slutspel 2023
Svagt PP

Sv: Slutspel 2023
pingvin: Dags att byta ut honom ur PP1.

Sv: Slutspel 2023
Jåkkinen: Vafan Dahlen! Missar pucken i bra läge sen kontrar dom

Sv: Slutspel 2023
Jåkkinen: Dags för EP

Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Väldigt tydligt. In med 2an i PP nu då

Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: PP sätt den nu! 🙏🏻

Sv: Slutspel 2023
Jåkkinen: Vi spelar oss oftast ut ur anfallszon själva genom ett chanspass till någon som åkt och bytt.

Sv: Slutspel 2023
PP NUDÅ SÄTT DEN

Sv: Slutspel 2023
Jåkkinen: Mm, Örebro har längre anfall och lite grepp om matchen just nu

Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Örebro biter sig fast i vår zon och tar sig väldigt enkelt ut ur egen zon.

Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: Många böcker kan va riktigt tunna.. :)

Sv: Slutspel 2023
Kulltorp: hur får vi inte med oss en interference när Didde blir tacklad när han inte ens har pucken och dom får en spelvändning 3-1? Domarna är fan dum i huvet.

Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Mm, Örebro känns lite tyngre i min bok.

Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Mycket bättre kamp idag. Vi vinner flest puckar. Skulle vara skönt med 2-0

Sv: Slutspel 2023
Bra BP

Sv: Slutspel 2023
Jåkkinen: ollonsvin!!!

Sv: Slutspel 2023
eliassjo : Han var inte en stressad...

Sv: Slutspel 2023
Avd onödiga utvisningar fortsätter

Sv: Slutspel 2023
men lyytinen vilken onödig utvisning

Sv: Slutspel 2023
JonteD: Puck out vafan så onödigt!

Sv: Slutspel 2023
BP på de 1-0 målet. klart som fan

Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Da'n såte'n iallafall Yeeeeeeezzzzzz erooonneen!!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿💫💫💫

Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: Stilpoäng på det målet..

Sv: Slutspel 2023
DJ Hemp: BOOMSCHAKALACK

Sv: Slutspel 2023
Zäta75: Lycka till ikväll! Vore kul för för Västernorrland om två lag går långt i vår!

Kul också att Timrå får vara förband till Modo.
Bara en sån sak 🤓

Sv: Slutspel 2023
Yes - vackert som fan! Eronen.

Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Eronen 1-0!!!

Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Vilket mål!

Sv: Slutspel 2023
SÅÅÅÅJA 1-0 ERONEN

Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: De har bytt kedjor spännande!

Hanzl Dahlen Palola

Verkar fel nu kör de som vanligt igen

Sv: Slutspel 2023
Walli första, de gillar man!

Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Arntzen uppsatt på swehockey, det var ju synd

« · 2500167 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer