Slutspel 2023
« Föregående · 2503921 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
{297}: Klockren analys. Det ska vi ta med oss. Vi blir sjukt misshandlade, men vi viker inte ned oss. Finns det någon rättvisa tar vi det här, sen utjämnar vi hemma på torsdag och vägen ligger öppen.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
{297}: Helt rätt analys, vi dominerar i spelet men tillåts inte att vinna.
Fantastiskt match av laget ikväll hur än bananerna i pyjamas bestämmer resultatet.
Fantastiskt match av laget ikväll hur än bananerna i pyjamas bestämmer resultatet.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
RunarUp: Finns det nån rättvisa så ska vi ha detta!!!
Men riktigt pinsamt med domarna...
Men riktigt pinsamt med domarna...
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Andersson: helt störd domarnivå i en sådan här pass avgörande match, man blir matt
+ 7
Sv: Slutspel 2023
{297}: Vi är ett mål ifrån att vända hela matchserien. Så känns det iaf. Tar vi denna vinner vi 1-2 till av bara farten. Dahlen blir bättre,och bättre han sa det själv nyss i direktsändning hade tränat 1 pass innan 1a matchen
Snälla Timrå fräls oss nu giv oss frid! 48 sek kvar av boxplay. Sen hoppas jag domarma inte tar några fler
Snälla Timrå fräls oss nu giv oss frid! 48 sek kvar av boxplay. Sen hoppas jag domarma inte tar några fler
+ 5
Sv: Slutspel 2023
She: Hoppas Timråklacken skanderar "Filmare!" När Örebro äntrar isen på Torsdag.
+ 4
Sv: Slutspel 2023
RunarUp: Instämmer. När vi verkligen ger allt då här så faller vi med fanan högt. Då kan jag ta en förlust bättre ärligt talat.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
{9908}: Även om man är sjukt partisk i frågan har jag svårt att se icke beroende parter hålla med zebrorna idag. Det är såna här insatser som bör granskas, och följas upp. Men å andra sidan så kryllar det ju inte av elitdomare så jag antar att det är det här vi får leva med och således inga konsekvenser att vänta. Känns helt ärligt som att dom chansar varje gång dom höjer armen
+ 5
Sv: Slutspel 2023
Andersson: jag tycker kommentatorerna varit hyggligt på vår sida. Klagat på ett par utvisningar vi får och påpekar crosscheckingen på Hartmann vi inte fick med oss.
Såg dock inte armbågen. Varken situationen eller efterföljande diskussion.
Såg dock inte armbågen. Varken situationen eller efterföljande diskussion.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
vissa utvisningar är korrekta,finns flera tveksamma domslut oxå, till vår nackdel
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Nu är det bara att hoppas att domarn får en utskällning i pausen och fegisen flippar över och dömmer fel åt vårt håll istället
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Hank: Vi har hissat flaggan i varje fall.
Trots domarna.
Stolt över killarna, oavsett vad som händer i sudden.
Trots domarna.
Stolt över killarna, oavsett vad som händer i sudden.
+ 14
Sv: Slutspel 2023
roger_sundsvall: hur än denna match slutar så ska laget ha en stor fet jävla eloge. Inte sedan Färjestad hemma har jag sett en sån otrolig domarfördel till motståndaren i ett läge när VI är det spelförande laget.
Vi går kort om backar, vi får konstanta utvisningar mot oss men kämpar och sliter febrilt. Vi kanske ryker mot Örebro men jag kan inte se hur vi skulle kunna ha spelat mycket bättre denna och förra matchen än vad vi gjort.
Vi går kort om backar, vi får konstanta utvisningar mot oss men kämpar och sliter febrilt. Vi kanske ryker mot Örebro men jag kan inte se hur vi skulle kunna ha spelat mycket bättre denna och förra matchen än vad vi gjort.
+ 16
Sv: Slutspel 2023
Det är inte ofta man får uppleva dessa övergrepp. Men de är svårsmälta. Trodde dock aldrig det skulle ske något så fruktansvärt oförsvarligt rättsövergrepp i ett slutspel.
Ikväll hade vi vunnit om vi spelat på samma premisser! Otroligt tråkigt för grabbarna att man återigen kanske ska torska pga inverkningar av någon som ska göra matchen rättvis.
Ikväll hade vi vunnit om vi spelat på samma premisser! Otroligt tråkigt för grabbarna att man återigen kanske ska torska pga inverkningar av någon som ska göra matchen rättvis.
+ 12
Sv: Slutspel 2023
Manderville: Vi har känts starkare hela 3e. Tror på oss bara vi klarar det som är kvar av boxplay nu.
Detta är avgörande för hela matchserien. Snälla våga nu fortsätt som i 3e ligg på Örebro och håll i pucken släng inte bara iväg den
Detta är avgörande för hela matchserien. Snälla våga nu fortsätt som i 3e ligg på Örebro och håll i pucken släng inte bara iväg den
Sv: Slutspel 2023
Manderville: Får se om min önskan slår in. Vinst i Sudden och litet mentalt övertag till nästa match. Då vinner vi med 4-2.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
vonDöbeln: det går inte ens att kolla på detta skit, det är inte ens nära en jämt fördelad match med domsluten
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Varför tar Lundin i för kung och fosterland istället för att bara låsa klubban? När man redan åkt på 2 slashingar som INTE är en slashing, denna går väl att diskutera mer.
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Ja klar utvisning, men de tas bara åt ena hållet.
Ante be domarna dra åt helvete med enkelbiljett
Ante be domarna dra åt helvete med enkelbiljett
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Bromé är största kärringen på svensk is sedan viklund i sundsvall. Larsson är strax därefter. Jävla as. Och domaren tar en till. Hejja!
+ 6
Sv: Slutspel 2023
Ska man skratta eller gråta?
Så himla tydligt att detta är köpta domare att det inte ens går att se på spelet..
Så himla tydligt att detta är köpta domare att det inte ens går att se på spelet..
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Dubbeld: Solklar denna gång, men patetiskt hur okensekvent Domarna har varit hela matchen.
+ 1
« Föregående · 2503921 · Nästa »

