Slutspel 2023
« Föregående · 2508637 · Nästa » Till forumet
Sv: Slutspel 2023
Andersson: ÄNTLIGEN är det nån som proppar hardegård hela vägen in i förra veckan. Bästa Mieho gjort sedan han kom till klubben.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Kebab_House:
Ja, egentligen var det ett undermåligt PP och tänkte precis skriva om detta när EP målade 😅
Ja, egentligen var det ett undermåligt PP och tänkte precis skriva om detta när EP målade 😅
+ 2
Sv: Slutspel 2023
{297}: Jo'rå, visst gör den det. Snacka om att ha marginaler med sig.
Extra varm i hjärtat blir man ju när det äntligen är EP som har den sortens medstuds.
Extra varm i hjärtat blir man ju när det äntligen är EP som har den sortens medstuds.
Sv: Slutspel 2023
Andersson: Pettersson med en finurlig lösning. Känns som hans senaste mål har varit öppen kasse. Hoppas han får självförtroende av ett "snyggare" mål
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Jadu: den behövde vi verkligen. Tar pucken längst upp på klubbknoppen på Enroths klubba och in? Den typen av medstuds tackar man ju inte nej till.
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Jadu: Ja tyvärr riktigt klen...
Långt ifrån fjolårsformen! Känns inte bra detta inför nästa säsong det.
Långt ifrån fjolårsformen! Känns inte bra detta inför nästa säsong det.
Sv: Slutspel 2023
Jadu: Vad har hänt med Karln? Börjar lukta LaLeggia lösning från Kapanens sida där. Är han inte bättre än så här så behöver vi få in en bättre andracenter.
Meeen Emil din lilla rackare, du kan ju göra mål!!
Meeen Emil din lilla rackare, du kan ju göra mål!!
+ 2
Sv: Slutspel 2023
Rip Kirby: Nä jag ser inte hur vi ska kunna vinna detta. Örebro är så mycket starkare över hela banan. Vi måste ha en fruktansvärd tur och medstuds för att vinna. De kommer lätt in i zonen, vi har stora problem att ens komma ur egen zon.
+ 1
Sv: Slutspel 2023
Nä Örebro kan fan inte ha många hjärnceller.
Finns ETT rödvitt lag på isen och det är inte Örebro
Finns ETT rödvitt lag på isen och det är inte Örebro
Sv: Slutspel 2023
Tom Topp: idag hoppas jag att ni bryter tillbaka så fyller vi nhc på tisdag. Lycka till
+ 3
Sv: Slutspel 2023
Sputnik:
Ska väl föreställa Örebro slott. Ett ganska vackert sådant. Erkänner att Örebro är en fin stad. Men nu är det match. Bränn ner slottet!
Ska väl föreställa Örebro slott. Ett ganska vackert sådant. Erkänner att Örebro är en fin stad. Men nu är det match. Bränn ner slottet!
Sv: Slutspel 2023
Tom Topp: Magisk Timråklack!
Haha Örebro åker ut genom en hoppborg. Sa någon plast?...
Haha Örebro åker ut genom en hoppborg. Sa någon plast?...
+ 11
Sv: Slutspel 2023
Bee: Har dragit på mig en förkylning. För att bryta mönster.
JJ: please, råna Örebro på en match nu! Det ÄR dags!
JJ: please, råna Örebro på en match nu! Det ÄR dags!
+ 3
« Föregående · 2508637 · Nästa »


Håll iiiiiiiiiiii